Yaz okulu Ücreti ödeyip dersi kapanan öğrencilerin para iadesi için yapması gereken işlemler

Yaz Okulunda seçtiği dersleri kapanan öğrenciler aşağıda yazan evrakları hazırlayarak yatırdıkları harçların iadesini alabileceklerdir.

 

*Harç iade dilekçesi doldurulacak

*Harç dekontu

*Herhangi bir bankada kendi adınıza hesap açtırıp ( yada hesabınız varsa ) hesabın sizin adınıza olduğunu gösteren bir belge ( hesap cüzdanı örneği, hesap kartıının üzerinde IBAN numarası yazıyorsa kartın örneği) ile birlikte  tbmyogis@uludag.edu.tr adresine mail gönderilerek başvuru yapılabilecektir.

Ödeme İadesi Başvuru Formu için TIKLAYINIZ!

 

 

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [28-Tem-2021 12:38]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [28-Tem-2021 12:38]

Duyuru Görüntüleme : [2.370]