Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı Program Tanıtımı

Programın Amacı: Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı programı, kamu ve özel sektör işletmelerinde yöneticilerin ofis çalışmalarına destek olabilecek derecede bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, iletişim becerileri gelişmiş, her türlü büro teknolojisini kullanabilen, protokol bilgisine sahip, yönetsel karar alma ve analiz becerisine sahip büro yöneticileri ve yönetici asistanları yetiştirmeyi amaçlamaktadır.
Kontenjan: 40 (Örgün Öğretim)
Programa Kabul Yöntemleri: YÖK´ün ilgili mevzuatı doğrultusunda ÖSYM tarafından belirlenmektedir.
Staj: Programımızda zorunlu staj uygulaması vardır. Öğrencilerin mezun olabilmeleri için 30 işgünü süreli yaz stajını başarıyla tamamlaması gerekmektedir.
Ünvan: Büro elemanı ve yönetici asistanı
Dikey Geçiş İşlemleri: Mezun olan öğrenciler Dikey Geçiş Sınavında gerekli başarıyı göstererek üniversitelerin 4 yıllık Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık, Halkla İlişkiler, İşletme Bilgi Yönetimi, Sağlık Kurumları İşletmeciliği ve Yönetim Bilişim Sistemleri lisans programlarına dikey geçiş yapabilirler.
Çalışma Olanakları: Öğrenciler kamu kuruluşlarında büro personeli olarak, özel sektörde ise işletmelerin çeşitli departmanlarında büro personeli ve yönetici asistanı olarak istihdam edilmektedirler.


Bilgi

Okunma Sayısı: 72
Eklenme Tarihi: 14.08.2025 10:13:28
Güncelleme Tarihi: 14.08.2025 10:23:06

Paylaş