GENEL DUYURULAR
ETKİNLİKLER
Etkinlik Mevcut Değil.
BAŞARI HİKAYELERİ
BÖLÜMÜMÜZ ÖĞRENCİLERİNİN TÜBİTAK 2209-A BAŞVURULARI DESTEĞE HAK KAZANDI
TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı'nın 2024/1 dönemi kapsamında yapılan başvuruların sonuçları açıklandı. Bölümümüz öğrencilerinin yürütücü ve proje ortağı olduğu 14 proje, desteğe hak kazandı. Öğrencilerimizi ve danışman öğretim elemanlarımızı tebrik ediyoruz.
| DESTEĞE HAK KAZANAN TÜBİTAK 2209-A PROJELERİ | |||
| Proje Adı | Proje Yürütücüsü (alfabetik sıra) | Proje Ortakları | Proje Danışmanı |
| Çok Oyunculu Çevrim İçi Rol Yapma Oyunu Oynayan Ortaokul Öğrencilerinin Çevrim İçi Oyun Arkadaşlığı ve Ebeveyn Arabuluculuğu Arasındaki İlişki |
Ayşenur Ayvaz | Gizem Özveren, Pınar Karadeniz ve Çağla Kılınç | Araş. Gör. Fatma Adalet Şahin Kırık |
| Uyaran Türünün Bellek Performansı Üzerindeki Etkisi |
Ceyda Koçak | Dicle Naz, Elif Matuğan ve Esra Kaya | Araş. Gör. Fatma Adalet Şahin Kırık |
| Twitter (X)'Da Bulunan Muhafazakar Yankı Odalarındaki Uyaranlara Maruz Kalmanın Genç Yetişkin Erkeklerin Cinsiyetçilik Tutumlarına Etkisi |
Ebru Hocaoğlu | Ceylin Almira Akbıyık, Sultan Tanaydın ve Meltem Özkol | Doç. Dr. Hayriye Güleç |
| Ergenlerin Beden Memnuniyeti ve Beden Algısında Fotoğraf Düzenleme Davranışıyla İlişkili Değişkenlerin Rolü |
Eslem Turan | Özlem Çelikkeser ve Berivan Zenğin | Doç. Dr. Hayriye Güleç |
| Türkiye'de 18-24 Yaş Lezbiyen, Gey, Biseksüel (LGB) Bireylerde Gerçek Hayatta Algılanan Sosyal Destek ile Sosyal Medya Kullanımı, Sosyal Medyada Sosyal Destek Arama ve Sunma Davranışı İlişkisi |
Fatma Kılınç | Eylül Burcu Arıcı, Fazlı Sefa Günay ve Samet Can | Doç. Dr. Hayriye Güleç |
| Lise Öğrencilerinde Sosyal Medya Kullanımı ve Sosyal Görünüş Kaygısının Kompulsif Satın Alma Üzerine Etkilerinin İncelenmesi |
Hayrunisa Güleç | Edibe Civan | Araş. Gör. Fatma Adalet Şahin Kırık |
| 65 Yaş Üstü Bireylerin Sosyodemografik Özelliklerinin Depresyon Düzeyi, Yaşam Kalitesi ve Yaşam Doyumuyla İlişkisi |
İrem Çalışkan | Gizem Topuz, Esmanur Kaya ve Gizem Çetinkaya | Öğr. Gör. Dr. Banu Dikeç |
| Seslerin Ardındaki Mizofoni Gizemi: Kişilik, Kaygı, Obsesif-Kompulsif Bozukluk ve Depresyon ile İlişkisi |
Mehtap Yıldırım | Bükra Aktürk | Dr. Öğr. Üyesi Didem Acar |
| İç Mekân Tasarımındaki Doğal İmgelerin Çağrı Merkezi Çalışanlarının Duygusal Süreçlerine Etkilerine İlişkin Bir Alan Deneyi Önerisi |
Melissa Zeynullov Kaçakov | Ilgar Yeşilbaş | Araş. Gör. Dr. Deniz Bilger |
| Ergenlik Öncesi Çocuklarda Algılanan Aile İçi İletişimin Rolü: Şiddet İçerikli Çevrimiçi Video Oyunlarının Saldırganlık Üzerindeki Etkisi |
Rozerin Berna Özer | Zeynep Rana Bozkurt, Fatmatüz Zehra Güzeler ve Gül Okudan | Araş. Gör. Fatma Adalet Şahin Kırık |
| Hangisinin Ayrımcılığına Daha Fazla Öfkeleniyoruz: Yapay Zekanın Mı, İnsanın Mı? |
Sema Yıldız | Nurefşan Çakır, Gülsüm Şenyılmaz ve Aslıhan Düzgün | Prof. Dr. Leman Pınar Tosun |
| Instagram Reels Kaygı Videolarına Maruziyetin Kendi Kendine Tanı Koyma Davranışı Üzerindeki Etkisi: Güven ve Teyit Bağlamında Bir İnceleme |
Şimal Doğan | Eda Zeynep Saraç, İkra Canki ve Melisa Bozkaya | Doç. Dr. Hayriye Güleç |
| Deprem Bağlamında Ayrıştırıcı ve Birleştirici Medya Haberlerinin Suriyeli Göçmenlere Yönelik Kaynak Aktarımı Tercihlerine Etkileri: Kendini Sınıflandırma Kuramı Çerçevesinde Bir Anket Deneyi |
Yasemin Türkmenli | Kübra Avlukyarı ve Altay Burak Özyapıcı | Prof. Dr. M. Ersin Kuşdil |
| Çokkültürlü Eğitime Öğretmenlerin Bakış Açısı: Bursa Örneği |
Zehra Nur Tabak | - | Araş. Gör. Çağdaş Kızgut |