Duyuru

11.09.2023 15:05:25

Güz Dönemi Ders Kayitlariyla Ilgili Önemli Duyuru

Ögrencilerimizin dikkatine,

 

Ders seçimleriniz sirasinda karsilasabileceginiz olasi durumlar için bu bilgilendirme metnini dikkatlice okumaniz oldukça önemli ve gereklidir.

1. ve 2. Sinif ögrencilerimiz;

- Ders planlarinizda 1. ve 3. yariyillar için seçmeli bir ders bulunmamaktadir. Ders planlarimiz, Psikoloji Lisans Programi’nin gerekli müfredatini en etkili ve uygun sekilde takip edebilmenize yönelik hazirlanmistir. Üst dönemlerde yer alan seçmeli derslerinizi, derslerin ait olduklari yillarda seçmeniz gerekmektedir. Bu nedenle üst dönemlerinizdeki dersleri mümkün oldugunca almamaniz ve yalnizca ders planlarinizda yer alan dersleri seçmeniz oldukça önemlidir.

- Ders kayitlarinizda herhangi bir aksilik yasamamak adina, ders danismanliginizi yürüten ögretim elemanlarinin UNISIS veya mail üzerinden sizlere ilettikleri mesajlari düzenli olarak takip etmeniz sizin sorumlulugunuzdadir.

3. ve 4. Sinif ögrencilerimiz;

- Zorunlu ve seçmeli derslerimizin kontenjanlari, o yil için kayit yaptiracak olan ögrencilerimizin sayilari gözetilerek bölüm yönetimi tarafindan belirlenmektedir.

- Zorunlu derslerin kontenjanlarinin dolmasi durumunda ilgili ögretim elemani ile (3. Sinif ögrencileri Dr. Ögr. Üyesi Burcu KORKMAZ YAYIN ile, 4. Sinif ögrencileri Dr. Ögr. Gör. Banu DIKEÇ ile) mail yoluyla iletisime geçebilirsiniz. Bilgilendirmenizin ardindan eger uygun görülürse kontenjan artirimi gerçeklestirilecektir.

- Kayit olmak istediginiz seçmeli derslerin bazilarini, dersin kontenjaninin dolmasi nedeniyle seçemeyebilirsiniz. Bu durumda yapmaniz gereken, halen kontenjani bulunan dersleri seçmektir. Istediginiz bir dersi alamadiginiz için kontenjan artirimi ise KESINLIKLE YAPILMAYACAKTIR. Bu sebeple atmis oldugunuz mailler, ilgili ögretim elemanlari tarafindan dikkate alinamayacaktir.

- Özel kosullari geregi (mezun olma durumunda olan ögrencilerimizin almasi gereken dersleri seçememesi gibi) seçmeli ve zorunlu derslerinde seçim yapamayan ögrencilerimizin ilgili ögretim elemanina (3. Sinif ögrencileri Dr. Ögr. Üyesi Burcu KORKMAZ YAYIN’a, 4. Sinif ögrencileri Dr. Ögr. Gör. Banu DIKEÇ’e) mail atarken asagidaki bilgileri iletmesi ZORUNLUDUR. Iletmis oldugunuz bu bilgiler, danismaniniz ile görüsülerek teyit edilecek, uygun bulundugu takdirde sizinle mail yoluyla tekrar iletisime geçilecektir. Lütfen maillerinizi düzenli olarak takip ediniz.

                Mailde iletmeniz gereken bilgiler;

  • Adiniz, soyadiniz, ögrenci numaraniz,
  • Hangi dersi, hangi gerekçe ile seçmek durumunda oldugunuz,
  • Durumunuzu kanitlar belgeler: transkriptiniz ve ders seçimlerinizi gösterir ekran kaydi,
  • Danismanliginizi yürüten ögretim elemaninin Isim-Soyadi ve Unvani

- Mailleriniz, ilgili ögretim elemanlari tarafindan 19 Eylül 2023, saat 17.00’e kadar incelenecektir.

Bu nedenle ders seçimleri ile ilgili yasadiginiz tüm aksilikleri, 19 Eylül 2023, saat 12.00’e kadar iletmis olmaniz gerekmektedir. Mailleriniz incelendikten sonra ders seçimleri için belirlenen süre içinde size mail yolu ile geri dönüs yapilacaktir.

 



Bilgi

Okunma Sayısı: 1595
Eklenme Tarihi: 11.09.2023 15:05:25
Güncelleme Tarihi: 11.01.2024 13:45:32

Paylaş