Duyuru

28.07.2021 15:38:57

Yaz okulu Ücreti ödeyip dersi kapanan ögrencilerin para iadesi için yapmasi gereken islemler

Yaz Okulunda seçtigi dersleri kapanan ögrenciler asagida yazan evraklari hazirlayarak yatirdiklari harçlarin iadesini alabileceklerdir.

 

*Harç iade dilekçesi doldurulacak

*Harç dekontu

*Herhangi bir bankada kendi adiniza hesap açtirip ( yada hesabiniz varsa ) hesabin sizin adiniza oldugunu gösteren bir belge ( hesap cüzdani örnegi, hesap kartiinin üzerinde IBAN numarasi yaziyorsa kartin örnegi) ile birlikte  tbmyogis@uludag.edu.tr adresine mail gönderilerek basvuru yapilabilecektir.

Ödeme Iadesi Basvuru Formu için TIKLAYINIZ!

 

 



Bilgi

Okunma Sayısı: 3164
Eklenme Tarihi: 28.07.2021 15:38:57
Güncelleme Tarihi: 28.07.2021 15:38:57

Paylaş