Haber

8.05.2020 09:27:12

LISANSÜSTÜ ÖGRENCILERE YILSONU SINAVLARI (E-Sinav) ILE ILGILI DUYURU IÇIN TIKLAYINIZ.

LISANSÜSTÜ PROGRAMLARIN YILSONU SINAVLARI ILE ILGILI ALINAN KARARLAR


1. Her ders için mutlaka yilsonu sinavi yapilacaktir.


2. Yilsonu sinavlari UKEY üzerinden klasik (yazili) sinavlari seklinde yapilacaktir.


3. Haftalik ödevler/projeler vermemis olan ögretim elemanlari final sinavlarini %100 oraninda degerlendirmeye katacaktir.


4. Hâlihazirda haftalik ödev vermis ve ödev degerlendirmelerini sisteme girmis olan ögretim elemanlari, ödevleri %20, final sinavini ise %80 oraninda degerlendirmeye katacaktir.


5. Hâlihazirda haftalik ödev vermis ve ödev degerlendirmelerini sisteme girmemis olan ögretim elemanlari, yilsonu sinavlarini %100 oraninda degerlendirmeye katacaktir. (Ögrencilerin ödevleri, ilgili ögretim elemaninin belirleyecegi bir oranda degerlendirmeye katilacak ve yilsonu sinavi notu ile birlestirilerek tek bir not halinde ilan edilecektir.)


6. Lisansüstü sinavlar 22-27 Haziran 2020 tarihleri arasinda yapilacaktir.


7. Mazeret sinavlari 29-30 Haziran 2020 tarihleri arasinda yapilacaktir.


8. Bütünleme sinavlari 1-3 Temmuz 2020 tarihleri arasinda yapilacaktir.


9. Yilsonu sinavinda sorulacak sorularin kapsami, ilk bes hafta yüz yüze yapilan derslerin içerigine ek olarak ögrencilere UKEY üzerinden sunulmus olan ders içerikleri ve bu süreçte verilmis olan ödev ve projelerden olusacaktir.


10. Sinav süresi 40 dakikayi geçmeyecek ve sinavin sonunda, sinav kâgidinin fotografini çekip sisteme yükleme vb. teknik islemler için gerekecek olan süre düsünülerek, toplam cevaplama süresine ek olarak en az 5 dakika fazla zaman taninacaktir.


11. Ögrenciler sinav öncesinde A4 kâgidi, kalem, silgi vb. sinav araçlarini hazir bulundurmali ve A4 kâgidina (tek yaprak, iki sayfayi geçmeyecek
biçimde) el yazilari ile sorulari cevaplandirmalidir. Sinav bitiminde sinav kâgidinin bir fotografini çekip koordinatör veya dersi veren ögretim elemaninin kurumsal -uludag.edu.tr uzantili- e-posta adresine, ögrenci numaralarindan olusan ogr.uludag.edu.tr uzantili e-posta adreslerinden 5 dakika içerisinde göndermelidir. Ögretim elemani, e-postayi aldiktan sonra ekinin/eklerinin olup olmadigini kontrol etmeli ve ögrenciye e-postayi aldigina iliski dönüt göndermelidir.


12. Sinav esnasinda yasanan teknik aksakliklar nedeniyle sinavina devam edemeyen ve mazeret sinav hakki talebinde bulunacak olan ögrenciler,
sinav bitis süresini izleyen 5 dakika içerisinde mazeret sinav hakki basvurusunda kullanmak üzere mutlaka bu durumu kanitlayacak bir
ekran görüntüsü
almalidir ve Enstitülerin ögrenci isleri birimleri tarafindan belirlenecek olan uludag.edu.tr uzantili e-posta adreslerine, ögrenci numaralarindan olusan ogr.uludag.edu.tr uzantili e-posta adreslerinden mazeret sinav dilekçesi ile birlikte göndermelidir. Ekran görüntüsü alinmasi sürecinde, Android isletim sistemi olan telefonlarin kullanicilari, NOTLAR uygulamasini kullanarak ekran görüntüsü almali ve bu dosyayi iletmelidir. Iphone kullanicilari, fotograf çektikten sonra çekilen fotografin ekran görüntüsünü alip bu dosyayi Enstitülerin ögrenci isleri birimine iletmelidir.



Bilgi

Okunma Sayısı: 3431
Eklenme Tarihi: 8.05.2020 09:27:12
Güncelleme Tarihi: 31.05.2021 15:08:38

Paylaş