Erken Çocuklukta Sürdürülebilir Sosyal Duygusal İyi Oluşu Desteklemek İçin Bir Model Önerisi: Duygu Dostu Anaokulları
 Erken Çocuklukta Sürdürülebilir Sosyal Duygusal İyi Oluşu Desteklemek İçin Bir Model Önerisi: Duygu Dostu Anaokulları

Fakültemiz, Temel Eğitim Bölümü Okul Öncesi Eğitimi Ana Bilim Dalı öğretim üyesi Doç.
Dr. Nalan Kuru’nun yürütücüsü olduğu Erken Çocuklukta Sürdürülebilir Sosyal Duygusal
İyi Oluşu Desteklemek İçin Bir Model Önerisi: Duygu Dostu Anaokulları
başlıklı proje,
TÜBİTAK ARDEB Projeleri içerisinde Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Projelerini
Destekleme Programı’nın 2022-1 döneminde desteklenmeye değer bulunmuştur.
Türkiye genelinden okul öncesi eğitim paydaşlarının katılımıyla 28 ay sürecek projede erken
çocukluk döneminde sürdürülebilir sosyal duygusal iyi oluşu desteklemek için duygu koçluğu
ve sosyal duygusal iyi oluş temelli tüm okul yaklaşımına dayanan tasarım tabanlı bir model
geliştirilmesi, uygulanması ve etkililiğinin incelenmesi amaçlanmaktadır.
Projede Emotion Coaching (Duygu Koçluğu) İngiltere Enstitüsü kurucularından Bath Spa
Üniversitesi’nde görev yapan Dr. Louisse Gilbert yurtdışı danışman, Dr. Elif Yılmaz
(Karamanoğlu Mehmet Bey Üniversitesi) araştırmacı, Dr. Ezgi Akşin Yavuz (Trakya
Üniversitesi) araştırmacı, Dr. Emel Tok (Pamukkale Üniversitesi) araştırmacı, Dr. Haydar
Yılmaz (Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi) araştırmacı, Arş. Gör. Demet Koç (Bursa
Uludağ Üniversitesi) bursiyer (doktora öğrencisi), Öğr. Gör. Damla Güzeldere Aydın (İzmir
Kavram Meslek Yüksekokulu) bursiyer (doktora öğrencisi), ayrıca yüksek lisans eğitimine
devam eden üç yüksek lisans bursiyeri ve bir lisans bursiyeri yer almaktadır.

 

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Haberler Haber Arşiv

Haber Tarihi : [29-Eyl-2022]

Haber Görüntüleme : [1.806]