2024-2025 Egitim-Ögretim Yili Güz Yariyili Kurumlararasi Yurtiçi Yatay Geçis Basvuru Sonuçlari
2. SINIF 3. SINIF 4. SINIF
NOT: Her sinif için ilan edilen 3 asil ve ilk 3 yedek adaylar, ders içeriklerini 17 Agustos 2024 tarihine kadar disogis@uludag.edu.tr mail adresine gönderdikleri takdirde hangi sinifa intibak edebilecekleri 20 Agustos 2024 tarihi mesai bitimine kadar kendilerine mail araciligi ile bildirilecektir.
Fakültemize kurumlararasi yatay geçis kapsaminda kesin kayit hakki kazanan adaylarin 19 - 21 Agustos 2024 tarihleri arasinda asagida belirtilen evraklarla birlikte sahsen basvurmalari gerekmektedir.
- Basvuru dilekçesi (Dilekçe için Tiklayiniz)
- Ögrenci Belgesi (e-devlet üzerinden de olabilir)
- Not Durum Belgesi (Transkript) Basvuran ögrencinin ögrenim gördügü kurumdan alacagi, ögrenim gördügü dersleri ve bu derslerden aldigi notlari gösteren onayli belge,e-imzali belge veya e-devlet üzerinden alinan belge)
- Disiplin Cezasi Almadigini Gösterir Belge (Transkript belgesi veya Ögrenci belgesi üzerinde belirtilmis ise ayrica istenmez)
- YKS Sinav Yerlesme Sonuç Belgesi (Ögrencinin kayitli oldugu yüksekögretim programina yerlestigine iliskin sinav sonuç belgesi)
- YKS Sinav Sonuç Belgesi (Ögrencinin tüm puan türlerine iliskin sinav sonuç belgesi)
- Milli Savunma Bakanligi ve Içisleri Bakanligina ve bagli yüksekögretim kurumlarindan ilisigi kesilenler için ilisik kesilme nedenini gösteren belge.
- Ders içerikleri kesin kayit esnasinda muafiyet islemleri için alinacaktir (Üniversitemiz programlarina ait müfredatlarda yer alan muafiyet talebinde bulunulacak dersler için gereklidir)
- Ögrencilerin kayitli olduklari Üniversitelerinden alacaklari yatay geçisine engel durumun (ögrencinin kitap, cihaz ve vb materyal) olmadigina dair belge
- 2 Adet Vesikalik Fotograf