Araş. Gör. Zeynep KÜÇÜK

E-posta: zeynepkucuk@uludag.edu.tr 

 Telefon: 0224 294 18 73

     Oda no: E-026

         Araş. Gör. Zeynep Küçük İstanbul Üniversitesi Psikoloji Bölümü'nden 2008 yılında mezun olduktan sonra Milli Eğitim Bakanlığı bursuyla Gelişim Psikolojisi alanında master yapmak için ABD'ye gitmiştir. New York Universitesi Psikoloji Bölümü'nde İnsan Gelişimi ve Sosyal Müdahale alanında yüksek lisansını 'Anne Desteğinin Çocukların Bağımsız Performansındaki Etkisi' adlı teziyle 2012 yılında tamamlamıştır. Ocak 2014 tarihinden itibaren Uludağ Üniversitesi'nde araştırma görevlisi olarak çalışmaktadır.

         İlgi duyduğu araştırma konuları arasında: İki dil konuşabilen okul öncesi çocukların zihin esnekliği, okul öncesi çocukların problem çözme becerileri, çocukların çevreyi ve kelimeleri algılayışı onların sosyo-duygusal ve akademik başarılarını nasıl etkilediği vardır.


YAYINLARINDAN ÖRNEKLER

Chang, S., Kucuk, Z., & Kuchirko, Y. (June, 2011).  Children’s behavioral persistence: Cultural and gender differences among preschoolers. Presentation for the Cross University Collaborative Mentoring Conference, Bethlehem, PA.

Chang, S., Kucuk, Z., &  Kuchirko (June, 2011). Relation between children's beliefs about persistence and their behavioral persistence: Cultural variation. Poster session at the New York State Psychological Association’s 74th Annual Convention, Manhattan, NY.

Kucuk, Z., & Lahav, S. (June, 2012). Children’s behavioral persistence: Ethnicity and gender variation. Presentation for the Cross University Collaborative Mentoring Conference, Newark, DE.

Kucuk, Z., & Luo, R. (May, 2012). Mother scaffolding during the bead-stringing task across the first five years: Cultural variation. Poster for the New York University MA Conference, Manhattan, NY.

Kucuk, Z., & Luo, R. (June, 2012).  Mother scaffolding during the bead-stringing task across the first three years: Cultural variation. Poster for Head Start’s 11th National Research Conference, Washington, DC.

Anasayfaya Dön

İçerik Ekleme Tarihi : [07-Eki-2019]

İçerik Görüntüleme : [1.332]