İşyeri Eğitimi II Dersi Kontenjanları ve Belgelerine İlişkin Duyuru

08-10 Şubat 2022 tarihleri arasındaki Ders Kaydı Yenileme Süresi içerisinde İşyeri Eğitimi II dersini seçen öğrencilerimizin, aşağıda linki bulunan İşyeri Eğitimi Başvuru Formu, İşyeri Eğitimi Genel Hükümler Sözleşmesi Formu ve E-Devlet Üzerinden Alınacak Sağlık Provizyon ve Aktivasyon Sistemi (SPAS) Müstehaklık Belgesi'ni 18 Şubat 2022 mesai bitimine kadar Orhaneli Meslek Yüksekokulu Personel İşleri Birimine teslim etmeleri gerekmektedir.

İşyeri Eğitimi II dersi başlangıcında teslim edilmesi gereken İşyeri Eğitimi Başvuru Formu, İşyeri Eğitimi Genel Hükümler Sözleşmesi Formu ve E-Devlet Üzerinden Alınacak Sağlık Provizyon ve Aktivasyon Sistemi (SPAS) Müstehaklık Belgesi'nin yanı sıra daha sonra kullanılacak olan belgelerin tamamı aşağıdaki linklerden çıktı alınabileceği gibi okulumuz fotokopi işlerinden de teslim alınabilir.

18 Şubat 2022 mesai bitimine kadar ilgili belgeleri teslim etmeyen öğrenciler 21 Şubat 2022 tarihinde seçmeli derslere aktarılacaktır.

Meslek Yüksekokulumuz ve işbirliği içerisinde bulunduğumuz kurumlar tarafından İşyeri Eğitimi II dersi için sağlanan kontenjanlar aşağıdadır. İşyeri Eğitimi I dersini seçen öğrencilerimiz ilgili kurumlara formlar ile başvuruda bulunabilirler. Başvuruların tamamlanmasının ardından değerlendirme Yönetim Kurulumuz tarafından gerçekleştirilerek öğrencilerimiz kontenjanlara göre ilgili kurumlarda işyeri eğitimlerine başlayacaktır.

İşyeri Eğitimi I Dersi Kontenjanları

Program Adı

Kurum Adı

Çağrı Merkezi Hizmetleri

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı

Muhasebe ve Vergi Uygulamaları

Orhaneli Meslek Yüksekokulu

-

1

-

Orhaneli Belediyesi

1

2

1

Orhaneli KODA (Köy Okulları Değişim Ağı) Ofisi

-

1

-

 

İşyeri Eğitimi Belgeleri Evrak Kayıt Birimimizden alınacaktır.

Öğrencilerimize önemle duyurulur.

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [03-Şub-2022 05:45]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [27-May-2022 06:46]

Duyuru Görüntüleme : [955]