İşyeri Eğitimi I Dersi Kontenjanları ve Belgelerine İlişkin Duyuru

20-23 Eylül 2021 tarihleri arasındaki Ders Kaydı Yenileme Süresi içerisinde İşyeri Eğitimi I dersini seçen öğrencilerimizin, aşağıda linki bulunan İşyeri Eğitimi Başvuru Formu (Form-1), İşyeri Eğitimi Genel Hükümler Sözleşmesi Formu (Form-2) ve E-Devlet Üzerinden Alınacak Sağlık Provizyon ve Aktivasyon Sistemi (SPAS) Müstehaklık Belgesi'ni 1 Ekim 2021 mesai bitimine kadar Orhaneli Meslek Yüksekokulu Personel İşleri Birimine teslim etmeleri gerekmektedir.

İşyeri Eğitimi I dersi başlangıcında teslim edilmesi gereken İşyeri Eğitimi Başvuru Formu (Form-1), İşyeri Eğitimi Genel Hükümler Sözleşmesi Formu (Form-2) ve E-Devlet Üzerinden Alınacak Sağlık Provizyon ve Aktivasyon Sistemi (SPAS) Müstehaklık Belgesi'nin yanı sıra daha sonra kullanılacak olan belgelerin tamamı aşağıdaki linklerden çıktı alınabileceği gibi okulumuz fotokopi işlerinden de teslim alınabilir.

1 Ekim 2021 mesai bitimine kadar ilgili belgeleri teslim etmeyen öğrenciler 4 Ekim 2021 tarihinde seçmeli derslere aktarılacaktır.

Meslek Yüksekokulumuz ve işbirliği içerisinde bulunduğumuz kurumlar tarafından İşyeri Eğitimi I dersi için sağlanan kontenjanlar aşağıdadır. İşyeri Eğitimi I dersini seçen öğrencilerimiz ilgili kurumlara formlar ile başvuruda bulunabilirler. Başvuruların tamamlanmasının ardından değerlendirme Yönetim Kurulumuz tarafından gerçekleştirilerek öğrencilerimiz kontenjanlara göre ilgili kurumlarda işyeri eğitimlerine başlayacaktır.

İşyeri Eğitimi I Dersi Kontenjanları

Program Adı

Kurum Adı

Çağrı Merkezi Hizmetleri

Büro Yönetimi ve Yönetici Asistanlığı

Muhasebe ve Vergi Uygulamaları

Orhaneli Meslek Yüksekokulu

6

1

1

Orhaneli Belediyesi

1

1

1

Orhaneli KODA (Köy Okulları Değişim Ağı) Ofisi

-

1

-

 

İşyeri Eğitimi Belgeleri:

Öğrencilerimize önemle duyurulur.

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [23-Eyl-2021 10:02]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [23-Eyl-2021 12:41]

Duyuru Görüntüleme : [1.055]