Yaz Ögretimi Akademik Takvimi için TIKLAYINIZ.
Yaz Ögretimi Kapsaminda Yapilacak Uygulamalara Iliskin Alinan Senato Karari için TIKLAYINIZ.
Yaz Ögretimi Ücretleri Tablosu için TIKLAYINIZ.
Yaz Ögretimi Kapsaminda Açilacak Derslere Iliskin Hazirliklar için TIKLAYINIZ.
Mezuniyet Asamasinda Fazladan Alinacak Ders Basvuru Formu için TIKLAYINIZ.
Misafir Ögrencilerin Yaz Ögretimi Kayit Duyurusu için TIKLAYINIZ.
2019-2020 Egitim-Ögretim Yili Yaz Ögretimi Kapsaminda Açilacak Dersler için TIKLAYINIZ.
"GoogleHangouts Meet" Kullanici Kilavuzu (Yaz Ögretimi)"
Yaz Ögretimi Ücretlerinin Kredi Karti Üzerinden Ödenmesi!
2019-2020 Egitim-Ögretim Yili Yaz Ögretimi kapsaminda yapilacak ders kaydi islemleri sirasinda yansitilan ders ücretlerinin (Akademik Takvimde belirtilen tarih araliklari içerisinde: 21-23 Temmuz 2020) ödeme asamasinda; “Ögrenci Otomasyon Sistemi” üzerinde yer alan “1420 no’lu Kredi Karti Ödeme” menüsünü kullanarak 3D Secure (Güvenli Alisveris) özelligi ile ödeme islemlerini saglayabileceklerdir.
Kredi karti araciligiyla ödeme islemlerini gerçeklestiren ögrencilerin daha sonra “Ögrenci Otomasyon Sistemi”ne giris yaparak “Ön Kayit” olarak görünen derslerinin “Kesin Kayit”a dönüsmesi için “Kaydet/Tamam” islemi yapmalari gerekmektedir.
Kredi karti üzerinden ödeme islemi yapmak istemeyen ögrenciler ise; ön kayit islemleri sonrasinda belirtilen tarih araliklarinda Türkiye Halk Bankasina ders saati ücretini yatirmalari gerekmektedir. Yatirilan ücretlerin otomasyon sistemine hatasiz yansimasi ve ders kayitlari sirasinda magduriyet yasanmamasi için, ücretin tam yatirilmasi, verilen hesabin disinda baska bir hesaba ücret yatirilmamasi, EFT/havale islemi yapilmamasi gerekmektedir. Bankaya ögrenci kimlik karti ibraz edilerek islem gerçeklestirilmesi önerilmektedir. Farkli birimden ders alan/alacak ögrenciler ilgili birim için belirlenen ücrete tabidirler.
NOT: COVID-19 pandemi süreci nedeniyle yaz ögretiminde beyana dayali olarak ödeme yapilmayacaktir. Ögrenci Otomasyon Sistemi üzerinde ders alma yaptiktan sonra olusan ücret bankaya yansiyacaktir. Bu miktar, Halkbank ATM'leri ve Halkbank Internet Subesinin Bursa Uludag Üniversitesi için açilan ücret yatirma menüsünden ödenebilecektir. Ayrica dönem içinde oldugu gibi subeden de ögrenci numarasiyla tanimlanan borç ödenebilecektir.
"YAZ ÖGRETIMI ÜCRET IADELERI"
NOT: Yaz Ögretimi kesin kayit/ücret yatirma tarihleri sonrasinda (varsa) ücret iade islemleri yazili basvurular (dilekçe) üzerine yapilacaktir.
1- Kredi Karti üzerinden yapilan ödemeler iliskin ücret iadeleri (Dekont istenmemektedir) [Ögrenci Isleri Daire Baskanligi]
2- EFT/Havale veya Banka Subesi araciligiyla Katki Payi/Ögrenim Ücreti (Harç) hesabi yerine Üniversitenin farkli hesap numarasina ödeme yapan ögrencilerin ücret iadeleri (Dekont gerekmektedir) [Ilgili Birimler]
3- Sistemsel sorun nedeniyle fazla ücret ödeyen ögrencilerin ücret iadeleri (Dekont istenmemektedir) [Ilgili Birimler]
4- Kapanan dersler sonrasinda ücret iade talebinde bulunan ögrencilerin islemleri Fakülte/Meslek Yüksekokullari tarafindan yapilacagindan ilgili birimlere basvuru yapmalari gerekmektedir. [Ilgili Birimler]
Ücret Iade Dilekçesi için TIKLAYINIZ.
(1. madde kapsaminda ücret iade talebinde bulunacak ögrenciler basvurularini "evrakkayit@uludag.edu.tr" adresine, 2, 3 ve 4. madde kapsaminda iade talebinde bulunacak ögrenciler Fakülte/Meslek Yüksekokullarina basvuru yapmalari gerekmektedir.)
Tüm ögrencilere önemle duyurulur!
ÖGRENCI ISLERI DAIRE BASKANLIGI