Bursa Uludağ Üniversitesi Anasayfa
English

Arş. Gör. Ceyda KAVURMACI


 

İşletme
224 294 10 67 / ckavurmaci@uludag.edu.tr

Eğitim
Lisans: Uludağ Üniversitesi/İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi/İşletme Bölümü (2006-2011)
Yüksek Lisans: Uludağ Üniversitesi/Sosyal Bilimler Enstitüsü/ İşletme A.B.D. (2012-2014)
Doktora: Uludağ Üniversitesi/ Sosyal Bilimler Enstitüsü/ İşletme A.B.D.(2014-devam ediyor)
Akademik Geçmiş
Araş. Gör.: Uludağ Üniversitesi / İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi / İşletme Bölümü / Yönetim - Organizasyon A.B.D. (26.12.2013)
 

Çalışma Alanları: Örgütsel Davranış
 

Yayınlar


Kitaplar


Makaleler


Kitap Bölümleri


Karatekin Alkoç, Yasemin ve Kavurmacı Ceyda. (2016). A Case Study Towards Understanding The Relationship Between Organizational Justice, Organizational Legitimacy and Turnover Intention: 2015 Bursa Automotive Industry Strike. Hasan Arslan, Mehmet Ali İçbay, Rasim Yılmaz ve Günther Löschnigg (Eds.). Research on Business. Peter Lang Edition, 243-265.
Konferans ve Sempozyum
Çınar Altıntaş, Füsun ve Kavurmacı, Ceyda. (2016). The Structure Of Organizational Behavior Field: A Multidimensional Scaling Study (1965-2015). International Conference For Business and Economics. 1-4 Kasım. Prag.
Karatekin Alkoç, Yasemin ve Kavurmacı, Ceyda (2015). A Case Study Towards Understanding The Relationship Between Organizational Justice, Organizational Legitimacy and Turnover Intention: 2015 Bursa Automotive Industry Strike. VIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences. 3-6 Eylül. Belgrad.
Çınar Altıntaş, Füsun ve Kavurmacı, Ceyda (2015). Bireysel Karar Stilleri Ve Yönetsel Değer İlişkisi. International Congress of Management Economy and Policy. 26-27 Kasım. İstanbul.
Proje
Çınar Altıntaş, Füsun ve Kavurmacı Ceyda. (2015). Kadın Yöneticilere İlişkin Toplumsal Kalıp yargıların Belirlenmesi ve Analizi. Uludağ Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projesi.
Diğer Yayınlar (Dergide köşe yazısı, analiz, akademik olmayan makale gibi)

© 2018 Bursa Uludağ Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi.