Arş. Gör. Dr. Onur ÖZTÜRK

 

 

Adı Soyadı ve Unvanı: Araş. Gör. Dr. Onur ÖZTÜRK

Anabilim Dalı: Üretim Yönetimi ve Pazarlama

İletişim Bilgileri: onurozturk@uludag.edu.tr

Çalışma Alanları: Marka Yönetimi, Hizmet Pazarlaması

Araştırma Görevlisi Onur ÖZTÜRK

İŞLETME

onurozturk@uludag.edu.tr

Eğitim

Lisans: Ege Üniversitesi

Yüksek Lisans: Uludağ Üniversitesi

Doktora: Uludağ Üniversitesi (Devam Ediyor)

Akademik Geçmiş

Profesör:

Doçent:

Yrd. Doç.:

Araş. Gör. Dr.: 2020

Araş. Gör.: 2011- Devam ediyor

Çalışma Alanları

Marka Yönetimi, Hizmet Pazarlaması

Verdiği Dersler

 

Yayınlar

Kitaplar

Makaleler

Taskin, Ç., Emel, G., Öztürk, O., & Petriçli, G. (2016). MARKA YAYMA BASARISININ ÖNCÜLLERI: GÜZELLIK BAKIM ÜRÜNLERI SEKTÖRÜNDE BIR ARASTIRMA/ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH IN BEAUTY CARE INDUSTRY. Is, Güc: Endüstri Iliskileri ve Insan Kaynaklari Dergisi18(1), 101.

Taşkın, Ç., Emel, G. G., Öztürk, O., & Petriçli, G. (2016). EXPLORING THE ANTECEDENTS OF BRAND EXTENSION SUCCESS: A RESEARCH ON AN ATHLETIC FOOTWEAR BRAND. IJASOS-International E-journal of Advances in Social Sciences2(5), 339-347.

TAŞKIN, Ç., & ÖZTÜRK, O. (2016). The Antecedents of Brand Extension Success and Research on an Apparel Brand. Paradoks Ekonomi, Sosyoloji ve Politika Dergisi12(1).

TAŞKIN, Ç., ÖZTÜRK, O., SÜRMELİ, E., & TUNÇAY, S. (2016). ONLINE HİZMET KALİTESİNİN ÖNCÜLLERİNİN YAPISAL EŞİTLİK MODELLEME İLE BELİRLENMESİ. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi21(3).

Kitap Bölümleri

Konferans ve Sempozyum

3rd International Conference on Education, Social Sciences and Humanities

Proje

Marka Yayma Yatırımı Stratejilerinin Veri Madenciliği ve Reel Opsiyon Analizi Yardımı ile Geliştirilmesi

Diğer Yayınlar

BURSASPOR’UN MARKA YAYMA STRATEJİSİNE TARAFTARLARIN BAKIŞ AÇISI

 

 

Anasayfaya Dön

İçerik Ekleme Tarihi : [07-Eki-2019]

İçerik Görüntüleme : [7.532]