2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI DERS SEÇİMİ VE KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ !!!

Devam eden lisansüstü öğrencilerimizin harç ödeme işlemleri 16.01.2018 – 21.01.2018, ders seçimi işlemleri 22.01.2018-26.01.2018 tarihleri arasındadır. Harç ödemesi HALK BANKASI'na yapılacaktır.

1- Ders seçimleri sadece sistem üzerinden yapılacaktır. Alan dışı ders almak isteyen öğrencilerimizin Alan Dışı Ders Seçim Formu'nu doldurup danışman öğretim üyesine onaylattırdıktan sonra ensmob@uludag.edu.tr adresine imzalı bir şekilde göndermesi gerekmektedir. Alan dışı ders seçimi zorunlu değildir.  Örneğin bir yüksek lisans öğrencisinin kendi Anabilim Dalı doktora dersi alan dışı olarak kabul edilmektedir.

2- Ders seçimleri web sayfamızın Öğrenci menüsünde bulunan ders planlarına göre yapılmalıdır. Öğrenci derslerini seçtikten sonra danışman öğretim üyesi tarafından onaylandıktan sonra ders öğretim üyelerinin listesine eklenecektir. Danışman öğretim üyesi tarafındna onaylanmayan dersleriniz için danışmanınızla irtibata geçiniz.

3- Her öğrenci kayıt olduğu yılın ders planına göre ders seçimi yapmalıdır.

4- 2014 Eylül ve daha sonra kayıt yaptıran öğrencilerimiz Bologna sürecine tabi oldukları için, AKTS tamamlama mecburiyetleri vardır. Ders planlarında yazdığı gibi ders seçimi yapmalıdırlar. Örneğin programda güz yarıyılında 4 ders(Tez Danışmanlığı ve Uzmanlık Alan dersleri hariç), bahar yarıyılında 3 ders almaları gerekiyorsa, o şekilde ders seçimi yapmalıdırlar. Ayrıca 07.01.2017 tarihli yönetmeliğimize göre doktora öğrencileri alan dışı derslerini ancak doktora programlarından seçebileceklerdir.

5-Daha önce alıp başarısı veya devamsız olunan seçmeli dersini değiştirmek isteyen öğrencilerimiz kayıt yenileme tarihleri içerisinde danışman öğretim üyesine paraf attırdıkları dilekçe ile güz programı dersleri yerine güz dersi, bahar programı dersleri yerine  bahar dersi seçmelidirler. 

6- Tezli yüksek lisans ve doktora  gündüz eğitim programları için harç ödeme işlemi yüksek lisans öğrencileri için 5. yarıyıl, doktora için 9. yarıyıldan itibaren başlamaktadır.

7- Otomasyon üzerinden ders seçimi işlemlerinde göremediğiniz dersler olabilir. Bu durumdaki öğrencilerimiz Merkezi Otomasyon Birimi (ensmob@uludag.edu.tr) ile iletişime geçmelidirler. Yalnız ders saatleri çakışmaması gerekir. Çakışan dersler kesinlikle seçilmemesi gerekmektedir.

8- Her öğrencimiz tez aşamasında dahi olsa sistem üzerinden ders seçmelidir. Ders seçmeyen öğrencilerimiz YOKSİS üzerinde pasif durumda olacaklardır.

 

 

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [22-Ağu-2017]

Duyuru Görüntüleme : [10.935]