Araş. Gör. Gizem GÜNÇAVDI

ÖZGEÇMİŞ  
 
 
 ÜNVANI, ADI-SOYADI: Araştırma Görevlisi Gizem GÜNÇAVDI 
 
İLEİŞİM BİLGİLERİ: gizemguncavdi@uludag.edu.tr, Dahili no: 42259 
 
  
EĞİTİM DURUMU  
 
LİSANS : Kocaeli Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği (2008-2012) 
 
YÜKSEK LİSANS  :Kocaeli Üniversitesi Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi       2012-2015)     

 DOKTORA : Kocaeli Üniversitesi Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi            (2015-Devam ediyor) DR.ÖĞRT. ÜYESİ 
 
DOÇENT 
 
PROFESÖR 
 
 
 
ESERLER 
 
Kitaplar 

1. Okullarda Kuşaklararası Öğrenme: Bir Kuşaklararası Öğrenme Deneyimi- Dedelerimiz ve Ninelerimizden Öğreniyoruz (2016)., POLAT SONER, ARSLAN YASER, GÜNÇAVDI GİZEM, ÇİÇEK HANDE, KAZAK ENDER, PEGEM YAYINEVİ, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 184, ISBN:9786053183945, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 2815184) 2. Eğitim Yönetimi Araştırmaları (E-kitap), Bölüm adı:(Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Kültürlerarası Yeterlilikleri) (2017)., GÜNÇAVDI GİZEM, POLAT SONER, PEGEM AKADEMİ, Editör: Sadegül AKBABA ALTUN, Deniz ÖRÜCÜ, Kadir BEYCİOĞLU, Yaşar KONDAKÇI, Serkan KOŞAR, Basım sayısı:2017, Sayfa Sayısı 347, ISBN:978-605-241-155-1, Türkçe(Bilimsel Kitap), (Yayın No: 4068986) 

Makaleler 

1. Günçavdı Gizem, Polat Soner (2018).  Öğrenci görüşlerine göre öğretim elemanlarının farklılıklara yaklaşımı.  Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(3), 1494-1513.  
2. Günçavdı Gizem, Göktürk Şöheyda, Bozoğlu Oğuzhan (2017).  An Insight into the Challenges Faced by Academic Women with Pre-school Age Children in Academic Life.  Universal Journal of Educational Research, 5(6), 953-959., Doi: 10.13189/ujer.2017.050607  
3. Göktürk Şöheyda, Bozoğlu Oğuzhan, Günçavdı Gizem (2017).  Error management practices interacting with national and organizational culture.  The Learning Organization, 24(4), 245-256., Doi: 10.1108/TLO07-2016-0041  
 
4. Günçavdı Gizem, Polat Soner (2016).  Level of Intercultural Competence of International Students at Kocaeli University.  Universal Journal of Educational Research, 4(12A), 39-45., Doi: 10.13189/ujer.2016.041306  5. Polat Soner, Arslan Yaser, Günçavdı Gizem (2016).  The Qualities of Teachers Who Instruct Peace Education Views of Prospective Teachers Who Attended the Peace EducationProgramme.  Journal of Education and Practice, 7(28), 36-45. (Yayın No: 2915157) 
6. Günçavdı Gizem, Polat Soner (2015).  Research assistants’ perception of mistreatment and the strategies they prefer to overcome this mistreatment.  International Journal of Human Sciences, 12A(2), 16621673., Doi: 10.14687/ijhs.v12i2.3496  
7. Arslan Yaser, Günçavdı Gizem, Polat Soner (2015).  The Impact of Peace Education Programme at University on University Students  Intercultural Sensitivity.  Procedia - Social and Behavioral Sciences, 174, 2301-2307., Doi: 10.1016/j.sbspro.2015.01.891  
8. Günçavdı Gizem, Polat Soner (2015).  İş Yerinde Kötü Muamele Ölçeği’ ni Türkçe’ye uyarlama çalışması.  The Journal of Academic Social Sciences, 10(10), 123-123., Doi: 10.16992/ASOS.546  
  
 
Bildiriler 
 
1. Günçavdı Gizem, Arslan Yaser, Polat Soner (2018).  Negative Emotions that School Administrators Feel and How They Manage Them. 27th Enirdelm Conference (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) 2. Polat Soner, Arslan Yaser, Günçavdı Gizem (2018). Teachers’ Views about School Principals’ False Images, the Reasons why School Principals Create them, and the Effects ofFalse Images.  International Contemporary Educational Research Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) 3. Günçavdı Gizem, Polat Soner (2018).  Dış kaynaklı dekan atamalarına ilişkin öğretim elemanlarının görüşleri.  13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) 4. Günçavdı Gizem, Polat Soner, Arslan Yaser (2017).  Uluslararası Öğrencilerin Diğer Gruplara Yönelme Davranışı ile Üniversitelerinin Örgütsel Çekiciliğine İlişkin Algıları Arasındaki İlişki.  II. Uluslararası Yükseköğretim Çalışmaları Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) 5. Polat Soner, Günçavdı Gizem, Arslan Yaser (2017).  Social Competencies of Turkish School Principals: Teacher Perceptions.  26th Enirdelm Conference (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) 
6. GÜNÇAVDI GİZEM, POLAT SONER (2017).  The Students’ Views on the Faculty’s Attitudes towards Diversities: A Case Study.  XIII. European Conference on Social and Behavioral Sciences (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) 
 
7. Günçavdı Gizem, Polat Soner (2017).  Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Yöneticilerinin Kültürlerarası Yeterlilik Düzeyleri.  12. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi (Özet Bildiri/Sözlü Sunum) 
8. Günçavdı Gizem, Polat Soner (2016).  Level of ıntercultural competence of ınternatıonal students at kocaelı unıversıty.  2nd International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2016 (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3395462) 
9. Günçavdı Gizem, Polat Soner (2015).  Research assıstants’ perceptıon of mıstreatment and the strategıes they prefer to overcome this mıstreatment.  International Conference on Lifelong Learning and Leadership for All(ICLEL 2015) (Özet Bildiri/)(Yayın No:1899318) 10. Polat Soner, Günçavdı Gizem (2015).  Students’ perceptıon of mıstreatment from facultyand the strategıes students prefer to overcomethıs mıstreatment.  4th International Conference on Education (Özet Bildiri/) 11. Arslan Yaser, Günçavdı Gizem, Polat Soner (2014).  The Impact of Peace Education Programme at University on University Students’ Intercultural Sensitivity.  INTE 2014, 174, 2301-2307., Doi: 10.1016/j.sbspro.2015.01.891 (Tam Metin Bildiri/) 
 
 12. Günçavdı Gizem, Arslan Yaser, Polat Soner (2015).  Üniversite öğrencilerine uygulanan barış eğitimi programının üniversite öğrencilerinin duygusal zekaları üzerindeki etkisi.  10. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Gaziantep.  
 
13. Günçavdı Gizem, Polat Soner (2014).  Okullarda kötü muamele davranışları ve bu davranışlarla başa çıkmak için kullanılabilecek stratejiler.  23. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Kocaeli. 
  
 
 
Projeler

1. Öğretmen Adayları Barış İçin Eğitiliyor, TÜBİTAK PROJESİ, Danışman (Yürütücü Gerçek Kişi ise), , 25/01/2016 - 29/01/2016 (ULUSAL)       

2. Öğretmen adaylarına barış eğitimi, TÜBİTAK PROJESİ, Danışman: SARIDEDE UFUK, Danışman: ARSLAN YASER, Danışman: TOKER GÖKÇE ASİYE, Danışman: CERİT YUSUF, Yürütücü: POLAT SONER, Danışman: GÜNÇAVDI GİZEM, Danışman: TİTREK OSMAN, , 29/01/2017 - 04/02/2017 (ULUSAL)           

3. Dedelerimiz ve Ninelerimizden Öğreniyoruz, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Araştırmacı, , 30/04/2015 - 30/04/2016 (ULUSAL)     

4. ÖĞRETMEN EGITIMINDE BARIS EGITIMI ÇALISTAY PROJESİ, TÜBİTAK PROJESİ, Yürütücü: POLAT SONER,Bursiyer: COŞKUN HASAN, Bursiyer: TÜRNÜKLÜ ABBAS, Bursiyer: ŞUMUER EVREN, Bursiyer: GÜNÇAVDI GİZEM, Bursiyer: ARSLAN YASER, Bursiyer: TİTREK OSMAN, Bursiyer: KABAPINAR YÜCEL, Bursiyer: SARIDEDE UFUK, Bursiyer: DEMİR BAŞARAN SEMRA, Bursiyer: AKSU MUALLA, , 17/01/2018 - 19/01/2018 (ULUSAL)  
 
5. Öğretmen Adaylarına Barış Eğitimi, TÜBİTAK PROJESİ, Yürütücü: POLAT, SONER. 23/09/201829/09/2019, Düzenleme Kurulu Üyesi. 
 
 
 Verdiği Dersler 
 

Öğretmenlik Uygulaması- 2018/2019 Güz Dönemi   

Anasayfaya Dön

İçerik Ekleme Tarihi : [07-Eki-2019]

İçerik Görüntüleme : [391]