Prof.Dr. Rıdvan EZENTAŞ

ÖZGEÇMİŞ

ÜNVANI, ADI-SOYADI: Prof.Dr. Rıdvan EZENTAŞ

İLEİŞİM BİLGİLERİ : rezentas@uludag.edu.tr -42287

 

  EĞİTİM DURUMU

LİSANS

 

Anadolu Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi 1982-1986

DOKTORA

 

The University Of Leeds Department Of Mathematics 1989-1992

DR.ÖĞRT. ÜYESİ

 

Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi 1993-1998

DOÇENT

 

Uludağ Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi 1998-2005

PROFESÖR

 

Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi 2005-

 

  ESERLER

  Kitaplar

  1. Mesleki Matematik, Bölüm adı:(Sayılar) (2016), Bozyokuş Hülya,Çelik Basri,Çelik Nisa,Ezentaş Rıdvan,Özden Hacer,  Dora, Editör:Basri Çelik, Basım sayısı:2, Sayfa Sayısı 324, ISBN:978-605-9666-60-2, Türkçe(Ders Kitabı), (Yayın No: 3154403)
  2. Mesleki Matematik, Bölüm adı:(Sayılar) (2012), Bozyokuş Hülya,Çelik Basri,Çelik Nisa,Ezentaş Rıdvan,Özden Hacer,  Dora, Editör:Basri Çelik, Basım sayısı:2, Sayfa Sayısı 306, ISBN:9786054485475, Türkçe(Ders Kitabı), (Yayın No: 75094)

 

  Makaleler

Uluslararası hakemli dergilerde yayımlanan makaleler:

  1. Erşen Zeynep Bahar,Ezentaş Rıdvan,Altun Murat (2018).  Evaluatıon Of The Teachıng Envıronment For Improve The Geometrıc Habıts Of Mınd Of Tenth Grade Students.  European Journal Of Education Studies, 4(6), 47-64. (Yayın No: 4343236)
  2. TAŞKIN Esra,EZENTAŞ RIDVAN,ALTUN MURAT (2018).  Altıncı Sınıf Öğrencilerine Verilen Matematik Okuryazarlığı Eğitiminin Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Başarısına Etkisi.  Kastamonu Education Journal, 26(6), 2069-2079., Doi: 10.24106/Kefdergi.2418 (Yayın No: 4495677)
  3. İlgün Şükrü,Altıntaş Esra,Şimşekler Zeynephan,Ezentaş Rıdvan (2018).  Üstün Zekalı Çocuklarda Matematiksel Soyutlamaya İlişkin Bir Örnek Olay Çalışması.  Turkish Studies (Yayın No: 4234847)
  4. Gülsoy Filiz,Bozyokuş Hülya,Ezentaş Rıdvan (2016).  Geometric Literacy İn The Graphic Design Program.  Journal Of Current Researches On Social Sciences, 2(6), 57-64. (Yayın No: 3151090)
  5. Arslan K.,Deszcz R. Ezentaş R.,Hotlos M. Murathan C., (2014).  On Generalized Robertson Walker Spacetimes Satisfying Some Curvature Condition.  Turkish Journal Of Mathematics, 38, 353-373. (Yayın No: 1008334)
  6. Motorcu A. R. Kuş A., Arslan R., Tekin Y., Ezentaş R., (2013).  Evaluation Of Tool Life   Tool Wear İn Milling Of İnconel 718 Superalloy And The İnvestigation Of Effects Of Cutting Parameters On Surface Roughness With Taguchi Method.  TEHNICKI VJESNIK-TECHNICAL GAZETTE, 5, 0-0. (Yayın No: 1008299)
  7. Celebioğlu Burcu Ezentaş R., (2013).  Usage Of Non Routine Problem Solving Strategies  Semi Structured Interviews With First Grade Students.  Procedia Social And Behavioral Sciences, 15, 0-0., Doi: 10.1016/J.Sbspro.2011.04.183 (Yayın No: 1008333)
  8. Celebioğlu Burcu Yazgan Y., Ezentaş R., (2010).  Usage Of Non Routine Problem Solving Strategies At First Grade Level.   Procedia Social And Behavioral Sciences , 2, 0-0., Doi: 10.1016/J.Sbspro.2010.03.449 (Yayın No: 1008325)
  9. Arslan K., Ezentaş R., Murathan C.,Sasahara T. (2007).  Biharmonic Anti İnvariant Submanifolds İn Sasakian Space Forms.   Beiträge Algebra Geom., 48, 0-0., Doi: 18 (Yayın No: 1008314)
  10. Yıldız Ahmet, Murathan Cengizhan, Arslan Kadri, Ezentaş Rıdvan (2007).  C Totally Real Pseudo Parallel Submanifolds Of Sasakian Space Forms.  Monatshefte Für Mathematik, 151(3), 247-256., Doi: 10.1007/S00605-007-0474-4 (Yayın No: 369080)
  11. Arslan K., Ezentaş R., Murathan C.,Sasahara T. (2005).  Biharmonic Submanifolds İn 3 Dimensional  Kappa Mu  Manifolds X000d  X000d.  Int. J. Math. Math. Sci., 0-0., Doi: 22 (Yayın No: 1008316)
  12. Murathan C, Arslan K, Ezentas R (2005).  Ricci Generalized Pseudo Parallel İmmersions.  Differential Geometry And İts Applications(2), 95-104. (Yayın No: 369664)
  13. Arslan K , Ezentas R , Mihai I , Murathan C (2005).  Contact CR Warped Product Submanifolds İn Kenmotsu Space Forms.  Journal Of The Korean Mathematıcal Socıety, 42(5), 1101-1110. (Yayın No: 369104)
  14. Ezentaş Rıdvan, Arslan Kadri, Yıldız Hüseyin, Yıldız Bahri, Murathan Cengizhan (2005).  A Geometric Description Of The Urinary Bladder Of Turkish Shepherd Dog  Karabaş.  Annals Of Anatomy - Anatomischer Anzeiger, 187(2), 179-184., Doi: 10.1016/J.Aanat.2004.06.003 (Yayın No: 369055)
  15. Arslan K, Deszcz R, Ezentas R, Murathan Cözgür C (2003).  On Pseudosymmetry Type Hypersurfaces Of Semi Eucliean Spaces.  Demostratio Math. .(XXXVI), 971-984. (Yayın No: 375063)
  16. Arslan K., Ezentaş R.,Mihai, I Murathan C.,Özgür, C. (2003).  Ricci Curvature Of Submanifolds İn Locally Conformal Almost Cosymplectic Manifolds.  Math. J. Toyama Univ., 26, 0-0. (Yayın No: 1008313)
  17. Arslan K., Ezentaş R.,Mihai. I. Murathan C.,Özgür C. (2002).  Ricci Curvature Of Submanifolds İn Kenmotsu Space Forms.  Int. J. Math. Math. Sci., 29, 0-0. (Yayın No: 1008319)
  18. Arslan K , Deszcz R , Ezentas R , Murathan C , Ozgur C (2002).  On Pseudosymmetry Type Hypersurfaces Of Semi Euclidean Spaces I.  ACTA MATHEMATICA SCIENTIA, 22(3), 346-358. (Yayın No: 369008)
  19. Arslan K , Ezentas R , Mihai I , Murathan C , Ozgur C (2001).  Certain İnequalities For Submanifolds İn  K  Mu  Contact Space Forms.  BULLETIN OF THE AUSTRALIAN MATHEMATICAL SOCIETY, 64(2), 201-212. (Yayın No: 368940)
  20. Arslan K., Ezentaş R.,Mihai I. Murathan C.,Özgür C. (2001).  B  Y  Chen İnequalities For Submanifolds İn Locally Conformal Almost Cosymplectic Manifolds  X000d  X000d.  Bull. Inst. Math. Acad. Sinica , 29, 0-0. (Yayın No: 1008303)
  21. Arslan K., Ezentaş R., Murathan C.,Özgür C. (2001).  On Pseudo Ricci Symmetric Manifolds X000d  X000d.  Balkan J. Geom. Appl., 0-0. (Yayın No: 1008320)
  22. Arslan K., Ezentaş R.,Mihai I. Murathan C.,Özgür C. (2001).  Tensor Product Surfaces Of A Euclidean Space Curve And A Euclidean Plane Curve.   Beiträge Algebra Geom., 42, 0-0. (Yayın No: 1008302)
  23. Ezentaş R., (2000).  Finite Type İmmersions With Totally Reducible Focal Set.  Analele Univ. Bucuresti, 0-0. (Yayın No: 1008324)
  24. Arslan K, Deszcz R, Ezentas R (1999).  On A Certain Class Of Hypersurfaces İn Semi     Euclidean Spaces.  Soochow J. Math, 25(2), 221-234. (Yayın No: 306396)
  25. Arslan K.,Çelik Y.Deszcz R. Ezentaş R., (1998).  On The Equivalence Of Ricci Semisymmetry And Semisymmetry  X000d  X000d.  Colloq. Math., 76, 0-0. (Yayın No: 1008307)
  26. Arslan K, Deszcz R, Ezentaş R, Hotlos,M (1998).  On A Certain Subclass Of Conformally Flat Manifolds.  Bull.Inst.Math.Acad.Sinica, 4(26), 283-299. (Yayın No: 368775)
  27. Ezentaş R., (1997).  Tight Connected Sum Of The Stable Surface.  Far East J. Math. Sci., 0-0. (Yayın No: 1008322)
  28. Ezentaş R., (1997).  Immersions Preserved Under Rotations With Totally Reducible Focal Set.  Turk. J. Math. , 21, 0-0. (Yayın No: 1008328)
  29. Arslan K., Ezentaş R., (1996).  Construction Of Focal Veronese Surface İn S 4  X000d  X000d.  Far East J. Math. Sci., 4, 0-0. (Yayın No: 1008306)
  30. Sheila Carter Ezentaş R., (1992).  Immersions With Totally Reducible Focal Set.  Journal Of Geo., 45, 0-0. (Yayın No: 1008323)
  31. Murathan C. , Arslan K. , Ezentas R. , Mihai I. (1900).  Warped Product Submanifolds İn Kenmotsu Space Forms.  TAIWANESE JOURNAL OF MATHEMATICS, 10(6), 1431-1441. (Yayın No: 368845)
  32. Carter S , Ezentas R (1900).  Embeddıngs Of Nonorıentable Surfaces Wıth Totally Reducıble Focal Set.  Glasgow Mathematıcal Journal, 36(Null), 11-16. (Yayın No: 368817)

 

Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler :

  1. Ezentaş R., (1997) “Immersions preserved under rotations with totally reducible focal set”, Turk. J. Math. 21(4) 485-491
  2. Ezentaş R., 1997) “Parallel focal hyperplanes”, Sakarya Univ. Journal of the Faculty of Arts and sciences A.1 (47-51
  3. Ezentaş R., (2004) “Totally reducible focal set with streographic projection”, Dumlupınar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 6 231-238
  4. Ezentaş,R. Türkay S. (2004) “Helical vercus of rectifying curves in Lorentz spaces”, Dumlupınar Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi 6 239-244
  5. Ezentaş R., (2004) “Tensor product immersions with totally reducible focal set”, Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi  6(1)

 

 

Bildiriler

Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında (proceedings) basılan bildiriler :

  1. Demirbatır Rasim Erol,Gülsoy Filiz,Ezentaş Rıdvan (2018).  Matematiksel Kodlama Yoluyla A. Adnan Saygun’un “İnci” Adlı Piyano Parçasınıngeometrik Modellemesi.  Uluslararası Necatibey Eğitim Ve Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4610919)
  2. Bozyokuş Hülya,Ezentaş Rıdvan,Gülsoy Filiz,Güney İbrahim (2018).  Sanal Gerçeklikte Duyu Ve Eylemlerin Cinsiyete Göre İncelenmesi.  VII. International Vocational School Semposium (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4507585)
  3. Bozyokuş Hülya,Durmaz Aytül,Ezentaş Rıdvan (2018).  Yedinci Sınıf Öğrencilerine Oyun Ve Hikâyelerle Koordinat Düzleminin Öğretimi.  VII. International Vocational School Semposium (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4507581)
  4. Genç Tuğba,Makas Kübra,Ezentaş Rıdvan (2018).  Webquest Öğrenme Ortamında Gerçekleşen Problem Çözme Sürecine İlişkin Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Ve Tutumları.  International Learning Teaching And Educational Research Congress (ILTER 2018) (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4495844)
  5. Yıldız Hasan, Ezentaş Rıdvan (2018).  Matematik Okuryazarlığı Sorularının Çözümünde Üç Farklı Düzeydeki Öğrencilerin Düşünce Ve Tutumlarının Tespiti.  International Learning Teaching And Educational Research Congress (ILTER 2018) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4495867)
  6. Ünal Sedef,Ezentaş Rıdvan,Tapan Broutın Menekşe Seden (2018).  Views Of Teachers About Students With Mathematics Learning Difficulties İn Non-Level.  Internatıonal Learnıng Teachıng And Educatıonal Research Congress (Ilter-2018), 1(1), 63-64. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4488448)
  7. Güder Seray  Elçin,Tapan Broutın Menekşe Seden,Ezentaş Rıdvan (2018).  Investigation Of The Effect Of Peer Teaching Approach İn The Mathematics Course On Theeight Grade Hearing Handicapped Students.  Internatıonal Learnıng Teachıng And Educatıonal Research Congress (Ilter-2018), 1(1), 47-48. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4488396)
  8. Bozyokuş Hülya,Durmaz Aytül,Ezentaş Rıdvan (2018).  Investigation On The Cognitive Qualifications Of Dyscalculia Students.  Iıı.International Conference, The West Of The East, The East Of The West (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4508355)
  9. Bozyokuş Hülya,Ezentaş Rıdvan,Gülsoy Filiz,Güney İbrahim (2018).  Evaluation Of The Virtual Reality Of Electronic Program Students.  Iıı.International Conference, The West Of The East, The East Of The West (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4508347)
  10. Gülsoy Filiz,Ezentaş Rıdvan,Baser Feyzullah,Akkuş Elif (2018).  Determınatıon Of The Most Lıked And Dıslıked Subjects In The Mathematıcs Lesson Of The Fourth Grade Students By Color Scale.  5th International Congress On Fundamental And Applied Sciences 2018 (Icfas2018) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4507612)
  11. Erşen Zeynep Bahar,Ezentaş Rıdvan,Altun Murat (2018).  Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Alışkanlıklarını Geliştirmeye Yönelik Öğretim Ortamının Değerlendirilmesi.  Vııı. International Congress On Research İn Education (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4671534)
  12. İlgün Şükrü,Altıntaş Esra,Ezentaş Rıdvan (2018).  Üstün Zekâlı Çocuklarda Matematiksel Soyutlama.  Sadab 2018 (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4521006)
  13. Bozyokuş Hülya,Gülsoy Filiz,Ezentaş Rıdvan (2018).  Bilgisayar Programcılığı Öğrencilerinin Sanal Gerçekliğe Bakışı.  Ivss 2018 Internatıonal Vocatıonal Scıence Symposıum (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4507593)
  14. Bozyokuş Hülya,Gülsoy Filiz,Ezentaş Rıdvan (2018).  Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Ygs Puan Türlerine Göre Matematik Dersindekibaşarılarının İncelenmesi.  Ivss 2018 Internatıonal Vocatıonal Scıence Symposıum (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:4507597)
  15. Özdemir Hüseyin,Ezentaş Rıdvan (2017).  Stem Education İn Vocational High Schools İs On The Blink: Lesson Learned.  Resscongress Uluslararası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3635008)
  16. Bozyokuş Hülya,Ezentaş Rıdvan,Gülsoy Filiz (2017).  Ygs Puanlı Ve Sınavsız Gelen Öğrencilerin Matematik Başarıdeğerlendirmesi: Uludağ Üniversitesi Örneği.  Uluslararası Mesleki Bilimler Sempozyumu (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3932451)
  17. Özdemir Hüseyin,Ezentaş Rıdvan (2017).  A Step Towards Stem Career: Vocatıonal Hıgh School Students.  Iv Th International Eurasian Educational Research Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3635021)
  18. Gülsoy Filiz,Bozyokuş Hülya,Ezentaş Rıdvan (2017).  Geometrical Modelling Of Musical Work Of “Indıa Dance”.  International Conference On Mathematics And Mathematics Education (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3931697)
  19. Bozyokuş Hülya,Gülsoy Filiz,Ezentaş Rıdvan (2017).  Comparison Of Effectiveness Between The Mimio Classroom Teaching Materials And Commercial Materials İn Mathematics Education.  International Conference On Mathematics And Mathematics Education  (Icmme-2017) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3634967)
  20. Gülsoy Filiz,Bozyokuş Hülya,Ezentaş Rıdvan (2017).  Geometrical Modelling Of Musical Work Of “Indıa Dance”.  International Conference On Mathematics And Mathematics Education  (Icmme-2017) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3634956)
  21. Bozyokuş Hülya,Gülsoy Filiz,Ezentaş Rıdvan (2017).  Comparison Of Effectiveness Between The Mimio Classroom Teaching Materials And Commercial Materials İn Mathematics Education.  International Conference On Mathematics And Mathematics Education (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3931874)
  22. Taşkın Esra,Ezentaş Rıdvan (2017).  The Effects Of The Mathematics Literacy Education Of The 6th Grade Students To Mathematics Literacy Achievement.  International Conference On Mathematics And Mathematics Education(Icmme-2017) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No: 3534418)
  23. Gülsoy Filiz,Bozyokuş Hülya,Ezentaş Rıdvan (2016).  Geometrıc Lıteracy In Art Educatıon Of Graphıc Desıng Program.  Isvet, 276-281. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3151395)
  24. Özdemir Hüseyin,Ezentaş Rıdvan (2016).  Mathematical Self Efficacy Among Turkish Vocational High School Students.  Iıırd Internatıonal Eurasıan Educatıonal Research Congress (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:3154080)
  25.   Ezentaş R. , Çelebioğlu B. (2015), İlköğretim Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Kesir Kavramının Bilgi Oluşturma Sürecinin İncelenmesi Türkbilmat-2 Sempozyumu Adıyaman  
  26. Arslan R., Koç N., Arslan R., . Ezentaş  R (2014), AB Fonlarının MYO’larda Etkin Biçimde Kullanımının Mesleki Eğitimde Kalite Açısından Değerlendirilmesi I. Uluslararası Mesleki Eğitim ve Öğretim Kongresi Bursa
  27. Kuş A. Arslan R., Işık Y., Ezentaş R.   (2014), Meslek Yüksekokullarında Uluslararası Eğitime Yeni bir Yaklaşım:(1+1) Çift diploma modeli I. Uluslararası Mesleki Eğitim ve Öğretim Kongresi Bursa, Türkiye 
  28. Yıldız H., Ezentaş R., Arslan K., Yıldız B., Murathan C., (2013),A geometric description of the urinary bladder of the Turkish shepherd dog İstanbul
  29. Yazgan Y., Celebioğlu B., .Ezentaş R (2009), İlköğretim öğrencilerinin bağıntı bulma ve sistematik liste yapma stratejilerini kullanma düzeyleri. Ankara/Türkiye  
  30. Ezentaş R. (2004), “Tamamen indirgenebilen Focal cümleye sahip bazı özel immersiyonlar”, II. Geometri Semp. 30 Haziran-3 Temmuz, Sakarya
  31. Arslan K., Deszcz R., Ezentaş R., Murathan C. Özgür C., (2000), “On pseudosymmetry type hypersurfaces I”, XIII. Ulusal Mat. Semp., 6-9 Eylül, İstanbul
  32. Ezentaş R., (1996)Substantial and spherically substantial immersions”. IX. Ulusal Mat. Semp. İ.T.Ü. 2-6.Eylül., İstanbul
  33. Ezentaş R., (1996),Immersions with totally reducible focal set and involving rotations”, Altınoluk da Matematik Günleri Semp. 23-26.Mayıs., Balıkesir
  34. Arslan K., Ezentaş R.,  (1996), Finite type immersions and their products.  Geometry and topology of submanifolds, VIII, 16-21. (Tam Metin Bildiri/)(Yayın No:1008293)

 

 

       Projeler

  1. CNC Freze Tezgahında Incoloy 718 ve Waspalloy Süperalaşımlarının işlenebilirliğinin araştırılması , BAP, Yürütücü, 2008-2011 (ULUSAL)
  2. Fikir Ormanı, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Yürütücü, 15/06/2012 - 13/07/2017 (ULUSAL)
  3. Bazı Eğrilik Şartlarını Sağlayan Katlı Çarpımlar ve Norden Metriğe Sahip Hemen Hemen Kompleks Yapılar, BAP, Araştırmacı, 2001-2003 (ULUSAL)
  4. Matematik Öğretmenlerine Verilen PISA Matematik Okuryazarlık Eğitiminin Öğrencilerin Başarısına Etkisi, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Araştırmacı 18/03/2014 - 07/06/2017 (ULUSAL)
  5. Lorentz Manifoldlarında Diferensiyel Denklemler ve uygulamaları, Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi, Araştırmacı, 18/03/2015 - 18/03/2017 (ULUSAL)

 

      Verdiği Dersler

Önlisans: Mesleki Matematik I-II, Temel Matematik I-II, Analytic Methods for Engineers, Enginering Maths.

Lisans: Lineer Cebir I-II, Analitik Geometri I-II, Maple ile Özel Konular, Kısmi Diferansiyel Denklemler, Okul Deneyimi I-II, Öğretmenlik Uygulaması I-II, Elemanter Sayı Kuramı,

Lisans Üstü : Matematik Eğitiminde Akademik Yazma, Yüksek Lisans Uzmanlık Alan Dersi,  Doktora Uzmanlık Alan Dersi, Tez Danışmanlığı

   

Yönetilen Tezler

Doktora

  1. Erşen Zeynep Bahar, (2018). Onuncu Sınıf Öğrencilerinin Geometrik Düşünme Alışkanlıklarını Geliştirmeye Yönelik Öğretim Ortamının Tasarlanması, Uygulanması Ve Değerlendirilmesi, Uludağ Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->İlköğretim Anabilim Dalı
  2. Özdemir Hüseyin, (2018). Meslek Lisesi Öğrencilerinin Alanlarıyla İlgili Mesleki Matematik Başarısını Geliştirmeye Yönelik Stem Uygulamaları, Bursa Uludağ Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
  3. Çelebioğlu Burcu, (2014). Kesir Kavramına İlişkin Bilgi Oluşturma Sürecinin İncelenmesi, Uludağ Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->İlköğretim Anabilim Dalı

Yüksek Lisans

  1. Taşkın Esra, (2017). Altıncı Sınıf Öğrencilerine Verilen Matematik Okuryazarlığı Eğitiminin Öğrencilerin Matematik Okuryazarlığı Başarısına Etkisi, Uludağ Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü->İlköğretim Anabilim Dalı
  2. Şimşekler Zeynep Han, (2017). Özel Yetenekli Çocuklarda Matematiksel Soyutlama, Uludağ Üniversitesi->Eğitim Bilimleri Enstitüsü->İlköğretim Anabilim Dalı
  3. Çakan Özbayar Neslihan, (2017). Altıncı Sınıf Matematik Öğretim Programının Öğrencilerin Cebirsel Düşünme Düzeylerinin Gelişimine Etkisi, Uludağ Üniversitesi-Eğitim Bilimleri Enstitüsü->İlköğretim Anabilim Dalı
  4. Işık Deniz Esin, (2009). Orantılı Doğru Parçaları Ve Benzer Üçgenler Ünitesinin Geleneksel Ve Yapılandırmacı Yaklaşım İle Öğretiminin Öğrenci Başarısı Açısından İncelenmesi, Uludağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İlköğretim Anabilim Dalı
  5. Çelebioğlu Burcu, (2009). İlköğretim Birinci Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Stratejilerini Kullanabilme Düzeyleri, Uludağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü-İlköğretim Anabilim Dalı
  6. Çağdaşer Başak Tuğba, (2008). Cebir Öğrenme Alanının Yapılandırmacı Yaklaşımla Öğretiminin 6. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Düzeyleri Üzerindeki Etkisi, Uludağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İlköğretim Anabilim Dalı
  7. Ülker Saracalıoğlu Pınar, (2007). İlköğretim 3. Sınıf Matematik Dersi Programının Yapılandırmacı Yaklaşıma Uygunluk Bakımından Değerlendirilmesi, Uludağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İlköğretim Anabilim Dalı
  8. Gülpek Pınar, (2006). İlköğretim 7. Ve 8. Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Düzeylerinin Gelişimi, Uludağ Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->İlköğretim Anabilim Dalı
  9. Tezgör Özge, (2004). Alt Manifoldlarda Transversallik Şartı Ve Kesişim Teorisi, Uludağ Üniversitesi->Fen Bilimleri Enstitüsü->Matematik Anabilim Dalı
  10. Merey H.Gülnur, (2000). Afin Diferensiyel Geometry, Osmangazi Üniversitesi  Fen Bilimleri Enstitüsü, , Eskişehir
  11. Hoşgören M.Hakan, (1995). Ooc -Değişmez Tight Dönüşümler, Dumlupınar Üniversitesi-Fen Bilimleri Enstitüsü
  12. Altunel Hülya, (1995). Dupin Hiperyüzeyler, Uludağ Üniversitesi-Fen Bilimleri Enstitüsü

 

Anasayfaya Dön

İçerik Ekleme Tarihi : [07-Eki-2019]

İçerik Görüntüleme : [467]