ÖZGEÇMİŞ
ÜNVANI, ADI-SOYADI: Prof. Dr. Zübeyde Sinem GENÇ
İLEİŞİM BİLGİLERİ: Bursa Uludağ Üniversitesi
Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
Tel: (0224) 294 2267
E-mail: zsgenc@uludag.edu.tr
EĞİTİM DURUMU
LİSANS |
Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı (1985) |
YÜKSEK LİSANS |
Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İngiliz Dili ve Edebiyatı (1990) |
DOKTORA |
Indiana University of Pennsylvania, Amerika Birleşik Devletleri, Department of English, Ph.D. in Composition and TESOL (1998) |
DR.ÖĞRT. ÜYESİ |
Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı (2000) |
DOÇENT |
Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı (2012) |
PROFESÖR |
Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı (2018) |
ESERLER
Kitaplar & Kitap Bölümleri
|
Makaleler
|
Bildiriler
|
Projeler
Genç Z.S., Alyaz Y., Zıngır Gülten A.G., Salihoğlu U.M., Smith, Philip, Armağan, Kıymet Selin Dindar. Yabancı Dil Öğretiminde Eğitsel ve Otantik Film Materyalleri ile Öğrencilerin Dil, Kültür ve Medya Yetisinin Geliştirilmesi. Uludağ Üniversitesi, 2016. Genç Z.S., Mehmet Genç, Philip Smith. Bologna Sürecinde Sürdürülebilir Gelişme İçin Çevre Eğitimine Altyapı Hazırlanması. Uludağ Üniversitesi, 2015. |
Verdiği Dersler
LİSANS DERSLERİ: İleri Okuma 1 & 2 Özel Öğretim Yöntemleri 1 & 2 İngilizce Dil Becerileri Öğretimi 1 & 2 Okul Deneyimi Öğretmenlik Uygulaması YÜKSEK LİSANS DERSLERİ: Yabancı Dil Öğretim Yöntemleri İkinci Dil Edinimi Yabancı Dil Programı Geliştirme ve Değerlendirme Bilgisayar Destekli Dil Öğrenimi |
Yönetilen Tezler (Yüksek Lisans)
|
Atıflar
zubeyde sinem genç için kullanıcı profilleri
ZS Genc - Teacher Development, 2010 - Taylor & Francis This study explored the use of reflective journals to help develop the autonomy and decision‐ Alıntılanma sayısı: 16 İlgili makaleler 2 sürümün hepsi
[PDF] EFL in Higher Education: designing a flexible content-based curriculum at university-level ZS GENC - The Asian EFL Journal Quarterly March 2011 Volume …, 2011 - researchgate.net The current trend of globalization and the developments in information technology have Alıntılanma sayısı: 7 İlgili makaleler 7 sürümün hepsi
ZS Genc, O Tekyildiz - Asian EFL Journal, 2009 - academia.edu The aim of the present study is to put forward the ways in which Turkish learners of English Alıntılanma sayısı: 7 İlgili makaleler 3 sürümün hepsi
Digital Game-Based Language Learning in Foreign Language Teacher Education. Y Alyaz, ZS Genc - Turkish Online Journal of Distance Education, 2016 - ERIC New technologies including digital game-based language learning have increasingly Alıntılanma sayısı: 8 İlgili makaleler 8 sürümün hepsi
ZS Genc - Task-based language teaching in foreign language …, 2012 - books.google.com One of the main areas of research in task-based language learning and teaching is the Alıntılanma sayısı: 5 İlgili makaleler 2 sürümün hepsi
An investigation on strategies of reading in first and second languages ZS Yildiz-Genc - Selected papers on theoretical and applied …, 2009 - ejournals.lib.auth.gr This study aims to examine the relationship between L1 and L2 reading. It attempts to Alıntılanma sayısı: 6 İlgili makaleler 2 sürümün hepsi
ZS Genc, F Aydin - English Language Teaching, 2017 - ERIC The purpose of this study is to investigate Turkish students'(n= 462) motivation and attitudes Alıntılanma sayısı: 7 İlgili makaleler 2 sürümün hepsi
ZS Genç - Egitim ve Bilim, 2014 - search.proquest.com Understanding the process of correcting spoken errors in language classrooms is quite Alıntılanma sayısı: 2 İlgili makaleler
|