ÖZGEÇMİŞ
ÜNVANI, ADI-SOYADI: Öğr. Gör. Dr. AYŞE GÜL ZINGIR GÜLTEN
İLEİŞİM BİLGİLERİ: zingir@uludag.edu.tr, 42257
EĞİTİM DURUMU
LİSANS |
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ -1995 |
YÜKSEK LİSANS |
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ-1999 |
DOKTORA |
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ- 2008 |
ESERLER
Makaleler
|
Bildiriler
International Symposium: Common European Framework and Foreign Language Education in Turkey. Sept., 17-19, Bursa, Turkey. ISBN: 6149-08-
|
Projeler
Doç. Dr. Z.S. Genç, Prof. Dr. Ş. Kara, Doç. Dr. Y. Alyaz, B. Yurtseven, M. Dindar, Dr. A. Zıngır, Araş. Gör. U. Salihoğlu, S. Armağan, M. K. Oehmichen, J. Broutin.
|
Verdiği Dersler
ING 2008 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I ING 3015 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II ING 4001 OKUL DENEYİMİ ING 4004 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI ING 3016 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI |
Atıflar
Uçar, E., & Bal, Ö. A. (2015). Preschoolers’ Use of Requests. Dilbilim Araştırmaları Dergisi, (2), 25-43.
Faryabi, F., & Satariyan, A. (2016). Development and validation of an instrument to evaluate English language teachers’ lesson planning self-concept. Journal of Language & Translation, 6(1), 17-30.
EMRE-AKDOĞAN, E., & YAZGAN-SAĞ, G. (2018). An Investigation on How Prospective Mathematics Teachers Design a Lesson Plan. Ondokuzmayis University Journal of Education, 37(1).