Dr.Öğr. Üyesi Figun DİNÇER

                                                                      ÖZGEÇMİŞ

 

ÜNVANI, ADI-SOYADI: Dr.Öğr. Üyesi  Figun DİNÇER

İLEİŞİM BİLGİLERİ (e-posta adresi, dahili tel.)

 

 EĞİTİM DURUMU

LİSANS

Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngilizce Öğretmenliği, 1986

YÜKSEK LİSANS

Uludağ Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enst. İngiliz Dili ve Edebiyatı, 1989

DOKTORA

Ege Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Amerikan Kültürü ve Edebiyatı, 2000

DR.ÖĞRT. ÜYESİ

Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı, 2011-

DOÇENT

 

PROFESÖR

 

 

  ESERLER

  Kitaplar

1.            DINÇER FIGUN, (2009).Ölümün Anayurdu,  Artshop Yayıncılık, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 127, ISBN:978-989-5893-77-5, Türkçe(Kitap Tercümesi)

2.            DINÇER FIGUN, (2011). Siirde Göçmen Çığlıkları Amerika Birleşik Devletleri, Ekin  Yayınevi, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 250, ISBN:978-605-5431-12-9, Türkçe(Bilimsel Kitap)

3.            DINÇER FIGUN, (2007). Sen Sanırdım Her Baharı: Çagdas Ingiliz Kadın Siirinden Seçmeler, Artshop Yayıncılık, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 191, ISBN:978-975-6038-56-7, Türkçe

4.            DINÇER FIGUN, (2018). Toni Morrison’ın Romanlarının Wendy B. Faris’in Büyülü Gerçekçilik Yaklaşımına Göre Değerlendirilmesi, Detay Yayıncılık, Basım sayısı:1, Sayfa Sayısı 92, ISBN:978-605-81565-0-0, Türkçe(Bilimsel Kitap)

5.            DİNÇER FİGUN. (2010). Cambridge Dil Ansiklopedisi, Bölüm yazarı, 978-975-6149-53-9,

6.            DİNÇER FİGUN, Home: Learning Material for English as a Foreign Language (C1), Bölüm Yazarı, ISBN: 978-975-6149-74-4, 2014

 

 

 

  Makaleler

1.            DINÇER FIGUN (2009). Chicago in the Realist and the Naturalist Writers’ Works. An international e-Journal of New World Sciences Academy, 4(4), 310-312.

2.            DINÇER FIGUN (2011). Nature as the Source for and Emblem of Religious Issue in Gaybi Sunullah, Yunus Emre, Theodore Roethke and Robert Penn Warren, The Indian Review of World Literature in English, 7(1), 1-11.

3.            DINÇER FIGUN (2018). Urbanization and Moral Corruption in the House of Mirth. InternationalJournal of Latest Research in Humanities and Social Science, 1(7), 28-31)

4.            DINÇER FIGUN (2017). IN RESPONSE TO THE WESTERN IMAGE OF THE OPPRESSED TURKISHWOMAN: VOICES OFTURKISH POETS. Uluslararası Sosyal Arastırmalar Dergisi, 10(53), 53-73.,Doi: http://dx.doi.org/10.17719/jisr.20175334101

5.            DINÇER FIGUN (2010). The Light and Dark Romantic Features in Irving, Hawthorne and Poe. Uluslararası Sosyal Arastırmalar Dergisi, 3(10), 218-224.

6.            DINÇER FIGUN (2012). Peacemaking Skills:Anatolian Sufi Verses and the Peace Education. Uludag Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 25(1), 35-50.

 7.           DINÇER FIGUN (2013). “Nar” ve “Babam ve İncir Ağacı’nda Kültürel Kimlik ve Toplumsal Aşağılanma. Uludağ Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, 26(1), 221-236.

8.            DINÇER FIGUN (2006). London And Chicago in Literature. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 19(1), 89-104.

9.            DINÇER FIGUN “The Conditions and the Troubles of the Working Class and theWriters’ Suggestion of Socialism: The Road to Wigan Pier and the Jungle.”. Uludag Üniversitesi Egitim Fakültesi Dergisi, 31(1)

 

 

 

   Bildiriler

  1. DINÇER FIGUN (2016). The Features of the Reverse bildungsroman in the Fight Club. XI. European Conference on Social and Behavioral Sciences, 12-12., (Özet bildiri)
  2. DINÇER FIGUN (2002). Cross-cultural differences and teaching literature. IEC 2002 Changing times, changing needs, 21-21., (Özet bildiri).
  3. DINÇER FIGUN (2017). The Usa and the Marshall Aid as Criticized in Amerikan Sargısı (American Bandage) by Fakir Baykurt. 1st International Congress on Social Sciences, 174-175., (Özet bildiri),
  4. DINÇER FIGUN (2009). The Elements of Humanism and Conflict Resolution in the Sufi Context. Uluslararası Kültürlerarası Diyalog ve Egitim Kongresi: 21. Yüzyılın Basında Insan, Toplum,Kültürlerarası Diyalog ve Egitim, (Özet bildiri)
  5. 5. ALYAZ YUNUS,DINÇER FIGUN,BASTÜRK SÜKRÜ,ULUOCAK MUSTAFA,AKSEL AYNUR,ASIK SERHAT (2017). Dijital Oyunlarla Yancı Dil Olarak Türkçe Ögretimi. 1. Uluslararası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Ögretimi Bilgi Söleni, (Özet bildiri)
  6. DINÇER FIGUN (2002). Peace Education: Acquiring Peacemaking Skills in ELT Classes. The1st International Symposium on Modern Approaches, Methods and ELT Problems, (Özet bildiri)
  7.  DINÇER FIGUN (2016). Immigrants Voices in the verses of Espada Ferrarelli and More in the USA. I. Uluslararası Göç ve Kültür Sempozyumu, (Tam metin bildiri),
  8. DINÇER FIGUN (2001). Culture specific components in English business letters in Turkey. The 14th IATEFL/BESIG International Conference,, 24-24., (Özet bildiri),
  9. DINÇER FIGUN (2002). A Comparative Study: American and Turkish Women Poets: Anne Sexton, Adrienne Rich, Gülten Akın and Ayten Mutlu. The 2002 Symposium: -Special Interests-Common Interests. IATEFL Special Interest Groups,, 38-38., (Özet bildiri)
  10. DİNÇER FİGUN (1997). Opera’da Sanayileşme ve Kentleşme ile İlgili Toplumsal Sorunlar. Opera Odağında Enis Batur Şiiri, (Ed.) Mustafa Durak.  Antalya: Atılım Yayıncılık A.Ş.    107-113.
  11. DİNÇER FİGUN. (2001). Mehmet H. Doğan ve Sanatçının Görevi. Saat Bursa Suları. (Ed.) Mustafa Durak. Bursa: Bursa Kültür, Sanat ve Turizm Vakfı Yayınları. 216-218
  12. DİNÇER FİGUN. (2002). Ferhad”ın Ferhatsızlığı. Hüseyin Ferhad ve Eserleri Sempozyumu, Altın Portakal Kültür ve Sanat Vakfı, Antalya.
  13. DİNÇER FİGUN. (1998). Ahmet Oktay ve Benim Azalmış Rızkım Kimin Lokmasıdır? Her Yönüyle Ahmet Oktay. (Ed.) Mustafa Durak. Bursa: Özhan Matbaacılık. 59-64.
  14. DİNÇER FİGUN.(2002). Why Peace Education? The Implementing Peace Education. XI. Eğitim Bilimleri Kongresi, Lefkoşe. 367. (23-26 Ekim 2002).

 

    Projeler

  1. AB ve Türkiye Arasında Sivil Toplum Diyalogunun Geliştirilmesi Projesi, Avrupa Birliği,Araştırmacı: DINÇER FIGUN, , 26/05/2008 - 26/11/2009
  2. Yabancı Dil Öğretiminde Belgesel Film Kullanımının Öğretmen Adaylarının Dil Yetileri ve Değer Eğitimi Gelişimine Katkısı, Araştırmacı: Dinçer, Figun, 87277, 2012-2016

 

 

 

   Verdiği Dersler

1.  EDEBIYAT VE DIL ÖGRETIMI II Lisans/Ingilizce(2017-2018) Ingilizce 3

2.  OKUL DENEYIMI Lisans/Türkçe(2017-2018) Türkçe 2

3.  EDEBIYAT VE DIL ÖGRETIMI I Lisans/Ingilizce(2017-2018) Ingilizce 3

4. TOPLUMA HIZMET UYGULAMALARI Lisans/Türkçe(2017-2018) Türkçe 3

5. Türkçe Ögretiminde Tiyatro ve Drama Uygulamaları Lisans/Türkçe(2017-2018) Türkçe 4

6.  ÖGRETMENLIK UYGULAMASI Lisans/Türkçe(2017-2018) Türkçe 2

7. INGILIZCE ÖGRETIMINDE EDEBI METINLER Yüksek Lisans/Ingilizce(2017-2018)  Ingilizce 2

 

 

 

Yönetilen Tezler

Drama Yönteminin Ingilizce Ögretiminde Kullanılmasının Konusma Becerisine Olan Etkilerinin

Incelenmesi, Zeynep Balaban

 

Atıflar

Teaching Process in Poetry Courses Within the Turkish Environment

(Dr.Sonrası )YAYINLAR/Özet bildiri/Sözlü Sunum/25-28.10.2012     Alıntılanma sayısı: 1

 

The Light and Dark Romantic Features in Irving, Hawthorne and Poe

(Dr.Sonrası )YAYINLAR/Özgün Makale/2010-        Alıntılanma sayısı : 8

Anasayfaya Dön

İçerik Ekleme Tarihi : [07-Eki-2019]

İçerik Görüntüleme : [393]