- Senyurt, S. (2015). Turkish Elementary Trainee Teachers' Perceptions of the Greenhouse Effect. Oxidation Communications, 38, No 1, 279-286. (SCI-Exp.)
- Senyurt, S. (2014). Turkish Primary Students’ Perceptions of Geography. Journal of Geography, 113 (4), 160-170. (SSCI)
- Ozel, A., Senyurt, S., Ozturk, M. ve Ozel, E. (2013). Turkish Geography Prospective Teachers Perspective and Attitude of Sustainable Development. Journal of Environmental Protection and Ecology, 14 - 3A, 1273–1282. (SCI-Exp.)
- Senyurt, S. (2013). Social Studies Trainee Teachers’ Perceptions of their Community in Terms of Various Components of Sustainability: A Case Study from Kutahya City, Turkey. International Journal of Scientific Research in Education, 6 (3), 297-311. (Education Full Text - H.W. Wilson)
- Senyurt, S. (2013). Turkish Trainee Teachers’ Perceptions of Their Community in terms of Sustainability. Global Education Review, Volume 1, Number 4, 23-39.
- Senyurt, S. (2012). Project of Seven Colour Seven Culture and Its' Possible Reflections to Education, Global Education Review, Volume 1, Number 2, 45-55.
- Ozturk, M. ve Alkis, S. (2010). Misconceptions in Geography. Geographical Education, 23, 54-63. (British Education Index, Australian Education Index)
- Alkis, S. (2009). Turkish Geography Trainee Teachers’ Perceptions of Geography. International Research in Geographical and Environmental Education (IRGEE), Vol. 18 (2), 120-133. (British Education Index, Australian Education Index)
- Petersen, J.F. ve Alkis, S. (2009). How do Turkish eighth grade students conceptualise sustainability. European Journal of Education Studies, 1 (1), 67-74.
- Öztürk, M. ve Alkış, S. (2009). Sınıf öğretmeni adaylarının coğrafya ile ilgili algılamaları. İlköğretim Online. 8 (3), 782-797.
- Güleç, S. ve Alkış, S. (2009). The Attitudes of teachers-to-be towards teaching social studies course. Bulgarian Journal of Science and Education Policy (BJSEP), Vol. 3. Number 1. 128-148.
- Alkis, S. (2008). Education for Sustainable Development in Turkey. Internationale Schulbuchforschung/International Textbook Research, 30 (2), 597-608.
- Gursakal, N., Alkis, S., Tuzunturk, S. ve Unlu, M. (2008). An analysis of trust networks among geography trainee teachers and possible reflections to education (a case study). Journal of Applied Science, 1 (1), 59-78.
- Alkış, S. (2008). Sosyal bilgiler programı “insanlar, yerler ve çevreler” öğrenme alanıyla ilgili kavram bulmacaları. Milli Eğitim Dergisi, Sayı 180, 68-79.
- Alkış, S. (2007). Coğrafya eğitiminde yükselen paradigma: Sürdürülebilir bir dünya. Marmara Coğrafya Dergisi, Sayı: 15, 55-64.
- Alkış, S. (2007). İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin rüzgâr kavramını algılamaları. Marmara Coğrafya Dergisi, Sayı:16, 131-140.
- Doğan, Y. ve Alkış, S. (2007). Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal bilgiler derslerinde çoklu zekâ alanlarını kullanabilmelerine yönelik görüşleri. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 20 (2), 2007, 327-339.
- Alkış, S. (2007). The Fifth Grade Primary School Students’ Perception of Precipitation Types and Formation. Eurasian Journal of Educational Research (EJER), Vol. 26, 27-38. (SSCI)
- Alkis, S. ve Ozturk, M. (2007). Sustainable development in opinions of primary student teachers and pre-service teacher education in Turkey. Geographiedidaktische Forschungen, Volume 42, 134-143.
- Alkış, S. (2007). İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin nem kavramını algılamaları üzerine bir çalışma. İlköğretim Online, 6 (3), 333-343.
- Avşar, Z. ve Alkış, S. (2007). İşbirlikli öğrenme yönteminin sosyal bilgiler derslerinde öğrenci başarısına etkisi. İlköğretim Online, 6 (2), 197-203.
- Alkış, S. (2006). İlköğretim öğrencilerinin yağış kavramını algılama biçimleri. İlköğretim Online, 5 (2), 126-140.
- Alkış, S. (2006). Sınıf öğretmeni adaylarının Avrupa Birliği ülkelerini haritada konumlandırma becerileri. İlköğretim Online, 5 (2), 25-34.
- Alkış, S. ve Güleç, S. (2006). The opinion of primary school students on social studies course. İlköğretim Online, 5 (1), 7-22.
- Alkış, S. ve Güleç, S. (2006). İlköğretim öğrencilerinin bulut kavramını algılamaları üzerine bir çalışma. Marmara Coğrafya Dergisi, Sayı 13, 113-124
- Alkış, S. (2006). İlköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin mevsimlerin oluşumuyla ilgili fikirlerinin incelenmesi. Marmara Coğrafya Dergisi, Sayı 14, 121-136.
- Ünlü, M. ve Alkış, S. (2006). Okulöncesi öğretmenliği programlarında coğrafya derslerinin gerekliliğinin irdelenmesi. Marmara Coğrafya Dergisi, Sayı 14, 17-28.
- Alkış, S. ve Ünlü, M. (2006). İlköğretim öğrencilerinin yeryüzünde sıcaklığın dağılışını etkileyen faktörlerle ilgili algılamaları. Marmara Coğrafya Dergisi, Sayı 13,15-24.
- Alkış, S. (2005). İlköğretim öğrencilerine göre bulut ve yağmur ilişkisi. Marmara Coğrafya Dergisi, Sayı 12, 51-64.
- Alkış, S. (2005). İlköğretim birinci kademe sosyal bilgiler ders kitaplarında coğrafya konuları ile ilgili olan kavramların belirlenmesi (2004 programına göre). Marmara Coğrafya Dergisi, Sayı 11, 83-92.
- Alkış, S. ve Oğuzoğlu, Y. (2005). Ülkemiz koşullarında tarihi çevre eğitiminin önemini ve gerekliliğini arttıran etkenler. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (2), 347-361.
- Alkış, S. & Oğuzoğlu, Y. (2005). İlköğretim öğrencilerinin tarihi çevre bilgisinin değerlendirilmesi. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18 (1), 23-46.
- Güleç, S. ve Alkış, S. (2004). Öğretmenlerin sınıf ortamında kullandıkları davranış değiştirme stratejileri. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (2), 247-266.
- Güleç, S. ve Alkış, S. (2003). Sosyal bilgiler öğretiminde müze gezilerinin iletişimsel boyutu. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 17 (1), 63-78.
- Güleç, S. ve Alkış, S. (2003). İlköğretim birinci kademe öğrencilerinin derslerdeki başarı düzeylerinin birbirleriyle ilişkisi. İlköğretim Online, 2 (2), 19-27.
|