Araş. Gör.Mustafa Çağrı GÜRBÜZ

                                                                      ÖZGEÇMİŞ

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, MUSTAFA ÇAĞRI GÜRBÜZ

mcggurbuz@gmail.com / mcgurbuz@uludag.edu.tr     

(0224) 294 25 93

 

EĞİTİM DURUMU

LİSANS

2007-2011

 

 

 

Y.LİSANS

2012-2014

 

 

 

DOKTORA

2014-Devam Ediyor

 

 

 

 

 

 

 

 

ESERLER

Kitaplar

Gürbüz, M.Ç., Altun, M , (2016). Matematik Okuryazarlığı. Salih Çepni (Ed.), PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA içinde (s. 169-215). Ankara: Pegem Akademi.

Altun, M., Gürbüz, M.Ç.(2016). PISA Uygulamalarının Tanıtımı. Salih Çepni (Ed.), PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA içinde (s. 169-215). Ankara: Pegem Akademi.

Gürbüz, M.Ç.(2016). Uluslararası Sınavların ve Bazı Ülkelerin Merkezi Sınav Sistemlerinin ve Soru Örneklerinin Tanıtımı. Salih Çepni (Ed.), PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA içinde (s. 169-215). Ankara: Pegem Akademi.

Çepni, S., Gürbüz, M.Ç., Ormancı, Ü. (2016). PISA ve TIMSS Sınavlarına Öğretmenlerimizi Hazırlamaya Yönelik Deneyimlerimiz Ve Yürüttüğümüz Faaliyetler. Salih Çepni (Ed.), PISA VE TIMSS MANTIĞINI VE SORULARINI ANLAMA içinde (s. 169-215). Ankara: Pegem Akademi.

 

Gürbüz, M. Ç.& Ersöz, A. R. (2017). Investigation of the Disadvantaged Student Performance of Turkey: An Evaluation of Light PISA Data. Recent Developments in Education (s. 161-171). Bialystok: E-BWN publishing. 

 

 

Makaleler

Guler, H. K., & Gurbuz, M. C. (2018). Construction Process of the Length of [cube root of 2] by Paper Folding. International Journal of Research in Education and Science, 4(1), 121-135.

 

Gürbüz, M.Ç , Altun, M , Ağsu, M . (2018). Matematik Öğretiminde Niteliği Arttırmada Taşıyıcı Soru Örneği. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (47), 179-201. DOI: 10.21764/maeuefd.322021

 

Gürbüz, M. Ç., Ağsu, M., & Özdemir, M. E. (2018). An Analysıs Of How Preservıce Math Teachers Construct The Concept Of Lımıt In Theır Mınds. European Journal of Education Studies, 5(6), 103-126.

 

Arslan, Ç., Güler, H. K., & Gürbüz, M. Ç. (2017). Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeyleri İle Öğrenme Stratejileri Arasındaki İlişki. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (42), 123-142.

 

Gürbüz, M. Ç. & Agsu, M. (2017). Dialogic Teaching Model for Ninth Class Students to Conceptualize Inequalities. Online Submission, 8(28), 171-187.

 

Güler, H. K., Yıldırım, S. G., Gürbüz, M. Ç. & Koç, D. Öğretmen Adaylarının Mesleki Değerleri Üzerine Bir İnceleme. Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(1), 751-766.

 

Terzi, M., Ünal, M. & Gürbüz, M. Ç. (2012). İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiğe Yönelik Akademik Güdülenme Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, 2(1), 51-60.

 

 

Projeler

Uludağ Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projesi (ÜSİP2017/1) “OKUL AİLE İŞ BİRLİĞİ İLE BECERİ ODAKLI DEĞERLER EĞİTİMİ”

Uludağ Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projesi (KUAP(E)-2015/26) “MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNE VERİLEN PISA MATEMATİK OKURYAZARLIK EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN BAŞARISINA ETKİSİ”

 

 

Anasayfaya Dön

İçerik Ekleme Tarihi : [07-Eki-2019]

İçerik Görüntüleme : [354]