ÖZGEÇMİŞ
ÜNVANI, ADI-SOYADI: Doktor Öğretim Üyesi Berna COŞKUN ONAN
İLEİŞİM BİLGİLERİ: Dahili no: (0224) 29 42 570
onanberna@uludag.edu.tr onanberna@uludag.edu.tr
ORCID ID: https://orcid.org/0000-0002-5149-670X
EĞİTİM DURUMU
LİSANS |
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Resim-İş Öğretmenliği 1999-2003 |
YÜKSEK LİSANS |
Uludağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Ens. Resim-İş Öğretmenliği 2003-2005 |
DOKTORA |
Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Ens. Resim-İş Eğitimi 2010-2016 |
DR.ÖĞRT. ÜYESİ |
Bursa Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Resim-İş Eğitimi Anabilim Dalı 2018- …. |
DOÇENT |
|
PROFESÖR |
|
ESERLER
Kitaplar
Coşkun Onan B. 2018. “Jean Dubuffet’yi Anlamak: Praksistik Bir Perspektif” ,“Understanding Jean Dubuffet: A Praxistic Perspective-Chapitre 8”. Première de couverture à faire online. Les nouveaux aspects de la francophonie à Bursa II: Langues & Cultures. Editör: Prof. Dr Ayla Gökmen ISBN 978-613-8-44059-8 |
Makaleler
Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (SCI & SSCI & Arts and Humanities)
Uluslararası diğer hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler (ULAKBİM ve Dergipark)
|
Bildiriler
Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceedings) basılan bildiriler
Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında basılan bildiriler
|
Projeler
1001-Okulda Gürültü Kirliliği: Nedenleri, Etkileri ve Kontrol Edilmesi, Yürütücü: Mızrap Bulunuz. Proje No. 114K738
Çağdaş Sanat Öğretiminde Disiplinlerarasılık: Bir Olgubilim Çalışması, Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projesi-BAP (Doktora Tez Projesi) Kapanış Haziran 2016.
Türk Resim Sanatı Konulu Çocuk Kitabı Hazırlama Sürecine İlişkin Bir Çalışma. Anadolu Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projesi . (2012-2013 bahar dönemi-Dönemlik katılım) |
Verdiği Dersler
Akademik Yıl |
Dönem |
Dersin Adı |
Haftalık Saati |
Öğrenci Sayısı |
|
T |
U |
||||
2017-2018 |
İlkbahar |
Çağdaş Sanat |
3 |
- |
54 |
Resim öğretiminde deneysel teknikler (enstitü) |
2 |
- |
1 |
||
Seçmeli Sanat Atölye II(Resim) |
2 |
2 |
9 |
||
Seçmeli Sanat Atölye VI(Resim) |
2 |
2 |
4 |
||
2018-2019 |
Güz |
Batı Sanatı Tarihi |
3 |
- |
54 |
Seçmeli Sanat Atölye I (Resim) |
2 |
2 |
11 |
||
Çağdaş Sanat Yaklaşımları (enstitü) |
2 |
- |
1 |
||
Nitel Araştırma Yöntemleri (enstitü) |
2 |
- |
12 |
||
İlkbahar |
Çağdaş Sanat |
3 |
- |
54 |
|
Resim öğretiminde deneysel teknikler (enstitü) |
2 |
- |
1 |
||
Seçmeli Sanat Atölye II(Resim) |
2 |
2 |
9 |
Atıflar
|
Yönetilen Tezler
Hanife Peker, 2018, Öğretmen Yetiştirme Modeli Olan Klinik Danışmanlık Modelinin Bir Sınıf Öğretmeni Adayının Fen Bilimleri Öğretiminde Nasıl Uygulandığının Betimlenmesi, YÜKSEK LİSANS TEZİ. Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı. İKİNCİ DANIŞMANLIK.
|
Konferanslar
Konferans. Coşkun Onan Berna, 2018-Ocak, “Çağdaş Sanatta Disiplinlerarasılık: Konu, Malzeme, Sanatçı ve Sergileme”. Felsefe Konferansları Serisi: IV. Konferans. Bursa, Türkiye. Konferans. Coşkun Onan Berna, 2014-Temmuz. "Türk Sanatında 1950-1980 yılları arasında Soyut Sanat Hareketleri" Uluslararası Bodrum Sanat Çalıştayı Konferans Programı, Muğla, Türkiye.
|
Sanatsal Etkinlikler
Kişisel Sergiler
Bienal ve Uluslararası Sergi Katılımları
Karma Sergilerden Seçmeler
|
Koordinatörlükler
|
Sanatsal Etkinliklerde Jürilikler
|