Ders Çakışması Başvuruları
Ders çakışması yaşayan öğrencilerimizin linkleri aşağıda belirtilmiş olan ders çakışması formu ile birlikte konu ile ilgili maruziyetlerini dile getiren el yazısı ile yazılmış ıslak imzalı bir dilekçeyi taratarak, 2 belgeyi de cevre@uludag.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. Gelen faksların okunamamasi sebebiyle, faks çeken öğrencilerin de mail yolu ile 2 belgeyi de Bölüm Başkanlığına ulaştırmaları gerekmektedir. Bahsi geçen 2 belgeyi mail yada elden ulaştırmayan öğrencilerimizin başvuruları geçersiz sayilacaktir ve başvuru işlemlerinin ders seçim tarihlerinde tamamlanmasi gerekmektedir.
 
 
Bölüm Başkanlığı
 
 
http://www.uludag.edu.tr/dosyalar/uumob/%C3%87AKI%C5%9EAN%20DERS%20D%C4%B0LEK%C3%87ES%C4%B0.pdf
http://www.uludag.edu.tr/dosyalar/uumob/GENEL%20D%C4%B0LEK%C3%87E.pdf

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [22-Oca-2018]

Duyuru Görüntüleme : [746]