STAJ BAŞVURUSU HAKKINDA DUYURU

Zorunlu staj kapsamında başvuru yapacak olan öğrencilerimizin izlemesi gereken prosedür şu şekildedir:

1.) Staj yapmak istediğiniz işyeri (Kazı, Yüzey Araştırması, Arkeoloji Müzesi, Özel Müzeler ve Belediyeler) ile stajın başlama ve bitiş tarihlerini (hafta sonu ve tüm resmi tatil günleri çıkarıldıktan sonra 30 iş günü olacak şekilde) gösteren Uygulamalı Eğitim Başvuru Formunu (Form A) doldurup Staj Komisyonu üyelerine imzalatmalısınız. Staj başlangıç tarihi (Bütünleme Sınavları sonrasında) en erken 27 Haziran 2023 tarihi ve sonrasında olmalıdır.

Daha sonra ekleri olarak:

a) Uygulamalı Eğitim Başvuru Formu (Form A) (Bölüm Staj Komisyonu, Fakülte, Öğrenci ve İşveren İmzalı)

b) Uygulamalı Eğitim Sözleşmesi

c) Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

d) Öğrenci Kimliği Fotokopisi

e)  Provizyon Belgesi. E-Devlet veya SGK’dan alabilirsiniz.

2.) Tüm onaylı/imzalı belgeler hazır edildikten sonra teslim edilecektir.

Staj Bitiminde Teslim Edilecek Belgeler ise şu şekildedir:

  1. Uygulamalı Eğitim Dosyası Kapak Sayfası
  2. Uygulamalı Eğitim Rapor Sayfası
  3. Uygulamalı Eğitim Devam Durumunu Gösterir Çizelge
  4. Uygulamalı Eğitim İşverenin Öğrenciyi Değerlendirme Formu
  5. Uygulamalı Eğitimi Öğrencinin İşvereni Değerlendirme Formu
  6. Staj Defteri

 

NOT: Tüm formlar buradan temin edilebilir: https://uludag.edu.tr/arkeoloji  - Lisans Başlığı altındaki staj sekmesi

Adres: Bursa Uludağ Üniversitesi, Fen - Edebiyat Fakültesi, Arkeoloji Bölümü, TR-16059-Görükle - BURSA

Telefon:+90 (224) 294 18 90

E-posta: arkeoloji@uludag.edu.tr

 

Sosyal-Paylaşım

Anasayfaya Dön Güncel Duyurular

İçerik Ekleme Tarihi : [03-Mar-2023 10:24]

İçerik Son Değişiklik Tarihi : [05-Nis-2023 11:54]

Duyuru Görüntüleme : [654]